۸‌ماه بعد از جنایتی هولناک که در آن مردی به طرز فجیعی در خانه‌اش به قتل رسید، تحقیقات پلیس نشان داد همسر سابق وی با همدستی دوستان اینترنتی‌اش این جنایت را مرتکب شده است.

تيرماه امسال بود كه پرونده اين جنايت پيش روي كارآگاهان پليس آگاهي چالوس قرار گرفت. مقتول مردي به نام حامد بود كه به طرز فجيعي در خانه‌اش به قتل رسيده بود. او به تنهايي زندگي مي‌كرد و مدتي قبل از همسرش نگار جدا شده بود، به همين دليل هيچ‌كس زمان وقوع جنايت در خانه مقتول حضور نداشت. با وجود تحقيقات ميداني پليس، عاملان اين جنايت هيچ ردي از خود به جا نگذاشته بودند و معلوم نبود چه‌كسي اين مرد را به قتل رسانده است.

كارآگاهان براي رازگشايي از اين جنايت چاره‌اي جز تحقيق درباره زندگي خصوصي مقتول نداشتند. او با هيچ‌كس اختلافي نداشت اما جدايي از همسرش مي‌توانست انگيزه‌اي براي اين جنايت باشد. در اين شرايط كارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند كه حاكي از آن بود كه مقتول پيش از مرگ بارها با همسر سابقش تماس گرفته و قصد داشته تا دوباره با او ازدواج كند اما نگار با اين پيشنهاد مخالفت كرده بود.

در همين حال فاش شد نگار با مردي آشنا شده و آنها چند روز قبل از جنايت همراه مرد جواني به چالوس آمده بودند. به‌دست‌آوردن اين اطلاعات ظن پليس را درخصوص دست داشتن اين 3نفر در قتل حامد تقويت مي‌كرد تا اينكه سرانجام مخفيگاه آنها در اصفهان شناسايي شد و هر 3متهم دستگير شدند.

همسر سابق مقتول در بازجويي‌ها به قتل شوهر سابقش اعتراف كرد و گفت: مدتي قبل از شوهرم جدا شدم و به اصفهان رفتم و مي‌خواستم زندگي تازه‌اي شروع كنم اما او با من تماس گرفت و گفت مي‌خواهد زندگي مشتركش را با من از سر بگيرد. در همين حال روزي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي با جواني به نام نادر آشنا شدم و مي‌خواستم با او ازدواج كنم اما تماس‌هاي شوهر سابقم ادامه داشت تا اينكه تصميم گرفتم او را به قتل برسانم. روز حادثه همراه نادر و دوستش به چالوس رفتيم و حامد را به قتل رسانديم و تلاش كرديم هيچ ردي از خودمان به جا نگذاريم اما سرانجام پليس دستگيرمان كرد.در ادامه تحقيقات 2همدست ديگر اين زن نيز به‌دست داشتن در اين جنايت اعتراف كردند و تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.