رئیس پلیس فتا با تکذیب شایعه صدور حکم اعدام برای جوان جنجالی تلگرام از آزادی متهم با سپردن وثیقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، سردار هاديان‌فر با اشاره به اينكه پرونده اين متهم پيچيده شده است، گفت: وظيفه ما مستندسازي و تشكيل پرونده قضايي و تحويل آن به دادگاه بود كه انجام شد. وي افزود:‌ آخرين وضعيت اين متهم در حال حاضر آزادي به قيد سند است تا روز دادگاه كه حكمش معلوم شود.

سردار هاديان‌فر با اشاره به پخش فيلمي از متهم كه وي در آن فيلم مي‌گفت « پليس فتا حواسش به همه‌‌چيز است»، اظهار داشت: مدتي با همكاران در پليس فتا به فكر آن بوديم كه شعاري براي پليس فتا انتخاب كنيم كه دست بر قضا شرايطي اتفاق افتاد كه مردم خودشان«پليس فتا حواسش به همه چي هست» را به‌عنوان يك شعار عنوان كردند كه اين موضوع تكليف ما را سنگين‌تر كرد.

براساس اين گزارش، پرونده جوان جنجالي تلگرام چند‌ماه پيش و زماني به جريان افتاد كه او چندين عكس از خودش در كنار دختران مختلف را در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كرد. او همچنين با انتشار عكس‌هايي در كنار خودروهاي ميلياردي، طوري وانمود مي‌كرد كه گويي فردي پولدار است اما با شكايت 2نفر از دختراني كه تصويرشان منتشر شده بود، دستگير شد و در نهايت معلوم شد كه وي نه‌تنها پولدار نيست، بلكه كارگري معمولي است. درحالي‌كه مدتي قبل كيفرخواست اين پرونده صادر و براي محاكمه به دادگاه فرستاده شده بود، شايعه شد كه براي متهم حكم اعدام صادر شده است اما حالا اين شايعه تكذيب و مشخص شده كه متهم با سپردن وثيقه آزاد شده است.