همشهری آنلاین: در روز اول دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ برتر چهار تیم شیمیدر تهران، پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران و پتروشیمی بندر امام به پیروزی رسیدند.

به گزارش روباط عمومی فدراسیون بسكتبال، روز دوشنبه (10 اسفند) دیدار تیم‌های پتروشیمی بندر امام، صدر نشین لیگ برتر مقابل شهرداری تبریز برگزار شد كه شاگردان مهران شاهین طبع در تیم پتروشیمی که در هر سه بازی قبلی خود مقابل شهرداری تبریز پیروز از میدان خارج شده بودند، در این دیدار هم موفق شدند حریف خود را با نتیجه 96 بر 69 شکست داده و ضمن ثبت چهارمین برد، به عنوان نخستین تیم به دور نیمه نهایی لیگ برتر امسال راه یابند.

همچنين در سالن حکیمیه تهران تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری اراک به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار زیبا و نزدیک، تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد با حضور بازیکنانی چون زید، صمد نیکخواه بهرامی، راش و همچنین مک دونالد بازی را با نتیجه 76 بر 71 به سود خود به اتمام رساند تا در مجموع چهار بازی این دو تیم، نتیجه 3 بر 1 به سود شهرداری اراک باشد.

در دیگر بازی هم در سالن امام خمینی گرگان تیم‌های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان رو در روی هم قرار گرفتند که تيم مهمان به پیروزی 79 بر 74 رسید و سومین برد خود را در چهار تقابل این دو تیم به دست آورد تا برای صعود به جمع 4 تیم تنها به یک پیروزی ديگر نیاز داشته باشد.

در آخرین بازی هم در خانه بسکتبال مشهد تیم‌های ثامن مشهد و شیمیدر تهران مقابل هم صف‌آرایی کردند که شیمیدر با پیروزی 65 بر 64 چهرمین برد را هم مقابل ثامن به دست آورد و راهی نیمه نهایی شد.

نتایج کلی بازی‌های اين روز به شرح زیر است:

ثامن مشهد 64 شیمیدر تهران 65

شهرداری گرگان 74 پالایش نفت آبادان 79

دانشگاه آزاد اسلامی تهران 76 شهرداری اراک 71

شهرداری تبریز 69 پتروشیمی بندر امام 96