تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

مراسم افتتاح رسمی هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با حضور ۸۶ برند و تولید‌کننده داخلی صبح دیروز در بوستان گفتگو برگزار شد.

به گفته فهيمه فيروزفر، رئيس ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار شهرداري تهران، مقايسه زنان سرپرست در شهر تهران نشان‌دهنده افزايش تعداد اين بانوان و پايين آمدن گروه سني آنها از 50سال به 35سال است. وي با اشاره به فعاليت 20نفر از فرزندان زنان سرپرست در برپايي اين نمايشگاه اظهار داشت:

ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار از ابتداي شكل‌گيري تا به امروز توجه ويژه‌اي به فرزندان زنان سرپرست خانوار داشته و همواره در تلاش است تا زمينه‌هاي لازم براي رشد مناسب آنان را فراهم كند.

در اين دوره از نمايشگاه زنان و توليد ملي ۳۶غرفه زنانه، ۲۱‌غرفه مردانه، ۱۳غرفه كودك، ۱۳‌غرفه صنايع‌دستي، ۲غرفه كالاي حجاب، ۲‌غرفه كالاي خواب و ۲غرفه محصولات چرم فعال هستند. اين نمايشگاه از 11تا 23اسفندماه برپاست و علاقه‌مندان از ساعت ۱۰ تا ۲۱مي‌توانند از غرفه‌ها بازديد كنند.

همچنين زهراسادات مشير، مشاور شهردار تهران گفت: اميدواريم با ادامه اين پروسه در خارج از مرزها بتوانيم زمينه افتخار ايران و ايراني را فراهم آوريم. وي با بيان اينكه بخش عمده‌اي از حوزه پوشاك در كشور ما از طريق واردات تأمين مي‌شود، گفت: به واسطه همدلي و همراهي و جايگزيني رفاقت به جاي رقابت مي‌توانيم به عرصه جهاني راه پيدا كنيم.