همشهری آنلاین: تیم والیبال پیکان تهران با شکست شهرداری ارومیه در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی راهی دیدار نهایی و حریف بانک سرمایه شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار سوم دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران از ساعت 15 و 30 دقیقه روز چهارشنبه (12 اسفند) در خانه والیبال تهران آغاز شد. دو تیم در دو مسابقه قبلی یک بر یک مساوی شده بودند.

تیم پیکان که 12 قهرمانی در لیگ برتر والیبال در پرونده کاری خود دارد، در این مسابقه حساس سه بر دو به پیروزی رسید تا در دیدار نهایی جام بیست و نهم حریف بانک سرمایه شود.

شاگردان پیمان اکبری در ست‌های اول و دوم 25 بر 23 و 25 بر 22 مغلوب شهرداری ارومیه شدند، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 18 و 15 بر 9 به پیروزی رسیدند تا برای شانزدهمین بار برای کسب یکی از رتبه‌های اول یا دوم لیگ برتر تلاش کنند.

تیم پیکان این مسابقه را با ترکیب فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، والریو ورمیلیو، امیر غفور، مهدی مرندی، نیکولای نیکلوف و مسعود غلامی آغاز کرد.

جهانگیر سیدعباسی، سرمربی شهرداری ارومیه نیز از حامد رضایی، آرمین تشکری، میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، عبدالرضا علیزاده و حامد تارودی در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

در ست سوم این مسابقه حامد تاروردی از شهرداری ارومیه و ورمیلیو از پیکان کارت زرد از داور اول دریافت کردند. در ست چهارم نیز سعید معروف کارت قرمز از داور اول دریافت کرد.

تیم بانک سرمایه قبلا با شکست ثامن‌الحجج خراسان در دو مسابقه متوالی جواز حضور در دیدار نهایی لیگ برتر را کسب کرده بود.

تیم‌های شهرداری ارومیه و ثامن‌الحجج خراسان نیز برای مقام سومی به مصاف یکدیگر می‌روند.

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال مردان ایران از یکشنبه 16 اسفند ماه آغاز می‌شود.