همشهری آنلاین: مدیر عامل برج میلاد در نشست خبری نوروز در برج میلاد گفت: کمپین در دسترس خانواده را ما برای خانواده‌ها ایجاد کردیم تا افراد یک روز از هفته را به دور از فناوری اطلاعات و ارتباطات با خانواده خود سپری کنند.

به گزارش همشهري‌آنلاين، علیرضا شفیعی گفت: کمپین درد سترس خانواده برای این ایجادشده است تا یک روز تعطیل را در خانواده وکنار خانواده بدور از استفاده از دستگاهای الکترونیکی بسر ببرند.

وی افزود: به این کمپین بپیوندید و در روز جمعه در کنار خانواده به راحتی بسر ببرید. این موضوع شاید در ظاهر مشکل و یا دست نیافتنی به نظر برسد اما می‌تواند در و مدت زمانی این موضوع تحقق یابد و بتوانید در محیط امن خانواده بدور از هرگونه تنشی آنروز را سپری کنید.

وی ادامه داد: باتوجه ورشد ارتباطات و اطلاعاتدر جامعه واینکه بازدیدکنندگان ما را جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها و حتی گردشگران خارجیتشکیل می دهند بنابراین نیازمند ارتقی وبیشرفا در این حوزه هستیم.

وی بیان کرد: ما برای جوانان و نوجوانان بازی‌های آنلاین مانند فوتبال رایانه ای کافه بازی و همچنین غرفه ایویزه در این زمینه را موردنظر قرار دادیم.

وی افزود: در زمینه فوتبال رایانه‌ای ما در سال 94 نیز در دو سطح ملی این بازی را عرضه کرده‌ایم که اکنون در نوروز نیز سعی داریم آن را ادمه دهیم.