همشهری آنلاین: دومین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی «دیار» که ویژه‌نامه نوروزی این مجله نیز هست، روی دکه رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی «دیار» که ویژه‌نامه نوروزی این مجله هم هست، مشتمل بر گفتگوهایی از ستاره‌های سینما، تئاتر، مردان سیاست، اقتصاد و ورزش که در اتفاقات سال ۱۳۹۴ سهیم بوده‌اند، روی دکه رفت.

پرونده ویژه قهرمانان این سال‌های وطن سردار سلیمانی و دکتر ظریف از بخش‌های خواندنی این شماره «دیار» است. در بخش سینمایی، این نشریه سراغ ستاره سینمای ایران مهناز افشار رفته است. او بعد از مدتها گفتگویی مفصل درباره پرونده بازیگری، نقش آفرینی متفاوتش در فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم، ناگفته‌هایی از زندگی خانوادگی‌اش و حضورش در انتخابات مجلس با دیار انجام داده است.

مصاحبه با علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و روایت او از روزهای با احمدی‌نژاد و ۷ پرده از زندگی مرحوم صادق طباطبایی از بخش‌های دیگر ویژه‌نامه نوروزی «دیار» است.

گفتگو با زنده‌یادان مرتضی احمدی و محمدعلی اینانلو، و دکتر یونس شکرخواه، فرهاد آییش، حمیدرضا آذرنگ، شبنم مقدمی، محمدعلیزاده، گروهای موسیقی سون و آویستا بند، برانکو ایوانکوویچ، از دیگر مطالب «دیار» است.

گزارش اختصاصی از بورلی هیز آمریکا، گزارشی مفصل از اسکار ۸۸ و گفتگو با لئوناردو دی کاپریو برنده اسکار، خواندنیهای دیگر دیار را شامل می‌شود. گزارشی از پشت صحنه سریال دودکش، مروری بر حضور فیلمسازان ایرانی در جشنواره برلین، پرونده خبرسازان سینما، تئاتر، تلویزیون موسیقی و اقتصاد، گزارش‌هایی با موضوع عفو، وضعیت بلند مرتبه سازی در تهران، سرنوشت قیمت بنزین، کابوس نفت، کسب و کارهای اینترنتی، حاشیه‌های فضای مجازی و... از دیگر بخش‌های ویژه‌نامه نورزی این نشریه است.

ماهنامه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی دیار به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی احسان دلاویز و سردبیری پیام مومنی منتشر می‌شود.