همشهری آنلاین: رقابت‌های قهرمانی کشور ژیمناستیک هنری پسران در رده سنی نوجوانان در شش وسیله به میزبانی استان لرستان و در سالن شهید توکل مصطفی‌زاده خرم آباد با حضور ۱۶تیم از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، طی برگزاری این رقابت‌ها تیم مازندران با کسب ۲۰۹/۱۵ امتیاز توانست مقام نخست را از آن خود کند و تیم‌های لرستان و اردبیل نیز با ۲۰۲/۰۵و ۲۰۱/۷۵ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

امید آینه‌بند از خوزستان با کسب ۷۱/۵۰ امتیاز قهرمان قهرمانان شد و فردین عطایی از آذربایجان شرقی با ۷۱/۰۵ و یاسین مهدی‌زاده از مازندران با کسب امتیاز ۷۰/۴۵ به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قهرمان قهرمانان ایستادند.

نتایج این رقابت‌ها بدین شرح است:

• حرکات زمینی

شایان رشیدی از آذربایجان شرقی، مهدی عطایی از کرمان و مهران بیرانوند از لرستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

• خرک حلقه

امین علی‌زاده از آذربایجان شرقی، کاوان نوراللهی از کردستان و عرشیا منصوری از کرمان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

• دار حلقه

وهاب ناصری از خراسان رضوی به مقام قهرمانی رسید٬ یاسین مهدی‌زاده از مازندران دوم شد و امید آینه‌بند از خوزستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

• پرش خرک

امید آینه‌بند از خوزستان بر سکوی نخست ایستاد، فردین عطایی از آذربایجان شرقی٬ مهدی ناصح از مازندران و وهاب ناصری از خراسان رضوی نیز مشترکا دوم شدند.

• پارالل
یاسین مهدی‌زاده از مازندران٬ مهرداد دولتشاه از لرستان و عرفان جهان‌دیده از اردبیل به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

• بارفیکس

فردین عطایی از آذربایجان شرقی عنوان قهرمانی را کسب کرد٬عرفان جهان‌دیده از اردبیل دوم شد و حسین نوری از مازندران بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین در پایان این رقابت‌ها تیم استان لرستان توانست کاپ برتر اخلاق را از آن خود کند.