تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۶

همشهری آنلاین: مدیر اجرایی نخستین جشن روز جهانی تئاتر گفت: در نخستین جشن روز جهانی تئاتر امیر سلطان‌احمدی عهده‌دار اجرای این جشن است.

به گزارش فارس؛ رضا بیات مدیر اجرایی نخستین  جشن روز جهانی تئاتر (ویژه کودک و نوجوان)  درباره مراسمی که همزمان با روز جهانی تئاتر برگزار می شود گفت:نخستین جشن روز جهانی تئاتر به حمایت موسسه تماشاگان برگزار می شود این موسسه کاری اصلی اش حمایت از تئاتر کودک و نوجوان است و همزمان با صدمین سال روی صحنه رفتن تئاتر کودک و نوجوان در ایران برگزار می شد.

وی درباره اجرای این مراسم توضیح داد: اجرای این مراسم توسط امیر سلطان احمدی در تالار هنر صورت می گیرد و با حضور بسیاری از فعالان عرصه تئاتر و سینما در حوزه کودک و نوجوان برگزار می شود.

بیات در پاسخ به این سوال که در اجرا از عروسک پسرعمه زا هم استفاده می شود گفت: امیر سلطان احمدی در اجرا از عروسک پسرعمه زا  استفاده نخواهد کرد.

بنابراین گزارش، در این مراسم از دو هنرمند پیشکسوت و فعال در حوزه تئاتر کودک و نوجوان به همراه برگزیدگان 8 رشته تئاتر کودک و نوجوان تقدیر خواهد شد، هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده مجموعه تحسین شده «قصه های مجید» مهمان ویژه مراسم خواهد بود.