همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دوربین‌های محدوده طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد از روز شنبه ۱۵ فروردین در سطح شهر تهران فعال می‌شود.

به گزارش ايرنا، سرهنگ مراد مرادی افزود: اعمال مقررات مربوط محدودیت تردد در محدوده زوج و فرد و نیز طرح ترافیک شهر تهران از 15 فروردین از سر گرفته می‌شود و خودروهای غیرمجاز در صورت ورود به این محدوده جریمه می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه مجوز ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک در سال 95 در دست صدور است، اظهار داشت: مجوز عبور از طرح ترافیک و زوج و فرد خودروهای مجاز سال 94 تا پایان فرودین 95 اعتبار دارد.

مرادی خاطرنشان کرد که اعمال طرح‌های ترافیکی و زوج و فرد پایتخت از 28 اسفند تا 14 فروردین به حالت تعلیق درآمده بود.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی پلیس راهور تهران بزرگ در طول ایام تعطیلات نوروز، کنترل سرعت در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت بود.

وی اظهار کرد: به همین منظور 370 دوربین ثابت و دستی به منظور ثبت تخلف سرعت غیرمجاز خودروها در سطح معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت بکار گرفته شد.

مرادی گفت: همچنین در این ایام 50 تیم کنترلی پلیس بزرگراه در طول تعطیلات نوروزی به منظور پیشگیری از بروز تخلفات و سوانح رانندگی در سطح شهر تهران حضور دارند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار پلیس راهور در مبادی ورودی و خروجی تهران بزرگ خبر داد و گفت: این اقدام به منظور تسهیل تردد و روان‌سازی ترافیک نوروزی در این مبادی انجام می‌شود.