تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۳

رئیس سامانه ۱۳۷شهرداری تهران از تماس بیش از ۲میلیون نفر از شهروندان با این سامانه درسال گذشته خبرداد.

مسعود سليم جوهري با بيان اينكه در سال 94بيش از 2ميليون و 40هزار شهروند با سامانه 137تماس برقرار كردند، به شهرنوشت گفت: از اين تعداد بيش از يك ميليون و 297هزار پيام ثبت و به عوامل اجرايي ارجاع داده شد. وي افزود: همچنين از اين تعداد تماس بالغ بر 897هزار تماس در 6ماهه دوم سال برقرار و در همين بازه زماني بيش از 634هزار پيام ثبت و به عوامل اجرايي ارجاع داده شد.

سليم جوهري با تأكيد بر اينكه منطقه 4با موضوع رفع سدمعبر دستفروشان و مناطق 2و يك با موضوع آلودگي صوتي ناشي از ساخت‌وساز به‌ترتيب بيشترين سهم پيام‌ها را در 6ماهه دوم سال 94داشتند، تصريح كرد: بيشترين موضوعاتي كه در شش‌ماه دوم سال از سوي شهروندان با سامانه 137مطرح شده مربوط به رفع سدمعبر دستفروشان، لكه‌گيري چاله‌هاي معابر و نظافت معابر بود.

وي خاطرنشان كرد: در حوزه معاونت‌ها نيز معاونت خدمات شهري با موضوع دستفروشي، معاونت فني و عمراني با موضوع لكه‌گيري چاله‌هاي معابر و معاونت شهرسازي‌ و معماري با موضوع آلودگي صوتي ناشي از ساخت‌وساز بيشترين پيام‌ها را نسبت به ساير معاونت‌ها در 6ماهه دوم سال به‌خود اختصاص دادند.

رئيس سامانه 137شهرداري تهران در پايان همچنين گفت: در سال گذشته شاهد افزايش 30درصدي تماس‌ها با سامانه 137در شروع فصل درختكاري بوديم.