همشهری آنلاین-مریم دری‌منش: در چهارمین هفته از مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا، تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد با حساب ۵ بر ۲ از سد حریف ازبکستانی خود عبور کند.

ذوب آهن اصفهان،‌ يكي از سه نماينده كشورمان در ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20 روز سه‌شنبه (17 فروردين) در اصفهان با بنيادكار ازبكستان روبرو شد.

ذوبي‌ها كه در اين رقابت‌ها شكست را تجربه نكرده و يك برد و دو تساوي در كارنامه داشتند، در اين بازي نيز به روند بدون باخت خود ادامه داده و اين بار حريفشان را با شكستي سنگين به خانه فرستادند.

گل‌هاي ذوب آهن را در اين ديدار دانيال اسماعيل‌فر (دقيقه 3)، وحيد محمدزاده (34)، مهدي رجب‌زاده (50)، كاوه رضايي (69) و مرتضي تبريزي (87) وارد دروازه بنيادكار كردند.

دو گل بنيادكار نيز در دقيقه 78 توسط ساتو و دقيقه 89 توسط نورماتوف به ثمر رسيد.

ذوب آهن با اين پيروزي با 8 امتياز صدرنشين گروه خود شد. در اين گروه لخوياي قطر با 5 امتياز و تفاضل گل 3، النصر عربستان با 5 امتياز و تفاضل گل 3- و بينادكار تاشكند با 2 امتياز به ترتيب دوم تا چهارم هستند.

روز چهارشنبه (18 فروردين) نيز در ادامه اين رقابت‌ها سپاهان با لكوموتيو تاشكند در ازبكستان ديدار مي‌كند و تراكتورسازي در تبريز ميزبان پاختاكور ازبكستان است.