نخستین جلسه بازپرسی ازشهرزاد که به اتهام قتل نامزدش دستگیر شده، دیروز در دادسرای جنایی تهران برگزارشد.

اين جنايت بامداد 24فروردين‌ماه در غرب پايتخت رخ داد و در بررسي‌ها مشخص شد جوان 33ساله‌اي به نام فرهاد بر اثر ضربه چاقويي كه به گلويش وارد شده جانش را از دست داده است. عامل اين جنايت كسي جز زن 32ساله‌اي به نام شهرزاد نبود كه مي‌گفت مقتول مي‌خواسته در خانه او مواد بكشد براي همين با او درگير شده و دست به جنايت زده است. اين زن صبح ديروز به شعبه هشتم دادسراي جنايي تهران انتقال يافت و بازپرس ايلخاني به تحقيق از وي پرداخت. در ادامه گفت‌وگوي همشهري با اين زن را بخوانيد.

  • چه شد كه دست به جنايت زدي؟

هنوز در شوكم! هنوز باورم نمي‌شود كه فرهاد را كشته ام! مي‌خواهم خانواده‌اش بدانند كه من از مرگ فرهاد خيلي ناراحتم و اصلا قصد كشتن او را نداشتم. من شرمنده آنها هستم و اميدوارم مرا ببخشند. اصلا نمي‌دانم چه شد كه در كشمكش با او چاقو به گردنش خورد. چاقو براي خودش بود و با آن تهديدم كرد كه به خانه راهش بدهم.

  • چرا او را به خانه راه نمي‌دادي؟

مي خواست در خانه‌ام شيشه بكشد. او را بيرون كردم و اجازه ندادم وارد شود اما فرهاد شروع كرد به سر و صدا. ديروقت بود و از ترس همسايه‌ها و آبروريزي در را بازكردم. پايش را بين چارچوب گذاشت و مي‌خواست به داخل خانه بيايد. يك دفعه ديدم چاقو در درست دارد. به او گفتم حق ندارد شيشه بكشد و گرنه به خانواده‌اش مي‌گويم. اين را كه گفتم بيشتر عصباني شد. من هم هلش دادم تا به بيرون برود و چاقو را از دستش گرفتم اما او به زوروارد خانه شد.با هم درگير شديم دستانم را گاز گرفت و موهايم را كشيد. يك دفعه نمي‌دانم چطورچاقو به گلويش خورد. بعد خون آلود روي زمين افتاد. من شب حادثه اصلا كنترلي بر رفتارهايم نداشتم.

  • بعد چه كردي؟

به اورژانس زنگ زدم آنها گفتند تا ما برسيم، يك پارچه بردار و روي گلويش بگذار تا خونريزي نكند. همين كاررا كردم اما وقتي اورژانس رسيد، گفتند كه فوت شده. ترسيدم و چاقو را كنار پنجره پنهان كردم.

  • چطور با فرهاد آشنا شده بودي؟

2سال پيش از طريق مادر و خواهرش. با آنها خيلي صميمي بودم. وقتي شنيدم معتاد است مي‌خواستم كمكش كنم. بارها او را به كمپ بردم اما ترك نكرد. پس از آن هم رابطه ما ديگر مثل سابق نبود بيشتر دوست داشتم مثل يك خواهر كمكش كنم اما اين اعتياد زندگيش را نابود كرده بود.از آن شب تلخ به بعد هم مدام خواب‌هاي آشفته مي‌بينم. شب جنايت و خونريزي مي‌بينم. فرهاد را مي‌بينم كه چهره‌اش تغيير كرده و با وحشت از خواب مي‌پرم.

  • پيش از اين هم ازدواج كرده بودي؟

7سال با مردي زندگي كردم كه 5سال پيش به‌خاطر مشكل قلبي فوت شد.