همشهری آنلاین: رامین رضائیان از هواداران تیمش خواست با توجه به اینکه استقلالی‌ها در زمان فوت هادی نوروزی همراه آنها بودند، با این شکست آنها را آزرده خاطر نکنند و از کری‌خوانی بپرهیزند.

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضائیان زننده سومین گل پرسپولیس در دربی که توانست روز پرفروغی را در جناح راست سرخپوشان رقم بزند، از هواداران و بازیکنان تیمش درخواست کرد با توجه به اینکه استقلالی‌ها در زمان فوت کاپیتان فقید این تیم همراه آنها بودند از کری‌خوانی بپرهیزند و هواداران این تیم را در این شرایط آزرده خاطر نکنند.

مدافع راست پرسپولیس در رابطه با کری‌خوانی‌های بعد از پیروزی 4 گله نیز گفت: استقلالی‌ها دلشان الان شکسته است و این جوانمردانه نیست که بخواهیم برخورد بدی داشته باشیم. فوتبال است و روزهای خوب و بدی دارد. باید به یکدیگر احترام بگذاریم و اکنون که 3 امتیاز را کسب کرده‌ایم جا دارد از هواداران نیز تشکر کنم که حمایت جانانه‌ای از ما داشتند و دست همه آنها را به گرمی می‌فشارم.

او در مورد گلزنی‌اش در دربی نیز گفت: از ابتدای بازی خیلی تلاش داشتم در رفت‌وبرگشت‌ها حضور داشتم و به موقع اضافه می‌شدم. می‌خواستم روز خوب و فراموش نشدنی بسازم و خدا را شکر این اتفاق برای پرسپولیس افتاد. در بازی رفت پاس گل دادم و اکنون نیز گل زدم و هواداران نیز مثل همیشه به من لطف دارند و قدردان آنها هستم.

رضائیان در مورد تقدیم گلش به علی کریمی نیز اینطور توضیح داد: من این گل را به علی کریمی و پدرم تقدیم کردم. علی آقا در اردوی تیم‌ملی در آفریقا زحمت زیادی برای من کشید و همیشه پاسخگوی من بود. از او در آن مدت چیزهای زیادی یاد گرفتم و نقاط ضعف من را گوشزد می‌کرد که آنها را برطرف کنم. اینکه بگویم از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و غیره شاید خیلی اپیدمی باشد و شخصا معتقدم که عشق و علاقه به تیم را باید با تلاش در زمین به نمایش گذاشت و با ادعا هیچ چیزی مشخص نمی‌شود. باز هم از علی آقا کریمی تشکر می‌کنم که همیشه کمکم کردند و در مقابل سوالاتم به من نه نگفتند. پس به او مدیونم و خوشحالم او اسطوره باشگاهی است که پیراهنش را برتن می‌کنم. امثال علی آقا کریمی، سلطان پروین، آقامهدی مهدوی‌کیا، علی آقا دایی و ... همگی جزو اسطوره‌های ما هستند و باید قدردان آنها باشیم.

رضائیان در مورد صحنه‌ای که دروازه پرسپولیس را نجات داد نیز گفت: در این مساله هم در پرسپولیس هت‌تریک کرده‌ام و این سومین باری بود که این اتفاق افتاد. در بازی با فولاد، تراکتور و استقلال توپ را از روی خط برگشت دادم و خوشحالم هم در دفاع و هم در حمله موثر بوده‌ام. شخصا دوست دارم دفع توپ‌هایم بی‌اثر نباشد و با هدف انجام شود و به همین منظور است که در دفاع بعد از دفع توپ آن را پاس می‌دهم.

رضائیان در مورد تمدید قراردادش نیز گفت: اکنون تمام تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده است و افتخار می‌کنم پیراهن پرسپولیس را برتن کرده‌ام و هواداران به من لطف دارند. در پایان فصل در این‌باره صحبت خواهیم کرد. مطمئنا اولویت اول و آخر من در ایران پرسپولیس است.