همشهری آنلاین: روز چهارشنبه (۱ اردیبهشت) مانوئل نویر قرارداد خود را با بایرن مونیخ که تا تابستان ساب ۲۰۱۹ معتبر بود، به مدت دو سال دیگر و تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۱ تمدید کرد.

پيش از نوير، جروم بوتنگ، توماس مولر، ديويد آلابا و خاوير مارتينز نيز قرارداد خود را تا سال 2021 تمديد كرده بودند.

به گزارش سايت باشگاه بايرن مونيخ، دروازه‌بان 30 ساله بايرن مونيخ و تيم ملي آلمان بعد از امضاي قراردادش گفت: "من در بايرن خيلي احساس خوبي دارم و خوشحالم كه بازهم در اين تيم مي‌مانم.

ما الان در همه جام‌ها مدعي قهرماني هستيم و شانس زيادي دارم كه امسال به عناوين متعددي برسيم. اين هدف كوتاه مدت ما و همچنين هدفمان براي سال‌هاي آتي است."

كارل هاينتس رومنيگه،‌ رئيس هيئت مديره بايرن نيز اظهار داشت: "مانوئل بهترين گلر دنياست و ما از او كاملا راضي هستيم و خوشحاليم كه تصميم گرفت در كنار ما بماند.

ما الان تمامي بازيكنان خوب خود را براي مدت طولاني در اختيار خواهيم داشت و هوادارن نبايد از بابت آينده نگراني داشته باشند."

مانوئل نوير در تابستان سال 2011 از شالكه به بايرن مونيخ منتقل شد و از آن تاريخ سه قهرماني در بوندس‌ليگا، دو قهرماني در جام حذفي و نيز قهرماني در ليگ باشگاه‌هاي اروپا، جام باشگاه‌هاي جهان و سوپر كاپ اروپا را با ركورددار قهرماني بوندس‌ليگا كسب كرده است.

وي همچنين در سال 2014 به قهرماني جهان رسيد و سه بار پياپي عنوان بهترين دروازه‌بان دنيا را به دست آورد.