همشهری آنلاین: با برگزاری مسابقات هفته پایانی لیگ برتر کانوپولوی بانوان، هیات قایقرانی چهار محال و بختیاری به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، هفته پایانی لیگ برتر کانوپولوی بانوان روز جمعه 3 اردبیهشت به میزبانی باشگاه المپیک راستی چالوس در استخر اردوگاه نوشهر برگزار شد.

در مسابقات این هفته علاوه بر تیم میزبان، باشگاه قایقرانی اصفهان، هیات قایقرانی چهار محال و بختیاری، راهبران بندر فریدون کنار و تجهیزات سپاهان اصفهان حضور داشتند.

در این رقابت‌ها دیدار تیم‌های المپیک راستی چالوس و قایقرانی اصفهان به علت عدم حضور تیم اصفهانی 7 بر 0 به سود المپیک راستی اعلام شد، هیات چهار محال و بختیاری 3 بر 1 راهبران بندر فریدون کنار را برد، المپیک راستی چالوس 11 بر 2 بر تجهیزات سپاهان غلبه کرد، باشگاه قایقرانی اصفهان 3 بر 2 از سد راهبران بندر فریدون کنار گذشت، هیات چهار محال 10 بر 1 المپیک راستی را مغلوب کرد، راهبران بندر فریدون کنار 8 بر 3 تجهیزات سپاهان را شکست داد، دیدار تیم‌های قایقران اصفهان و هیات چهار محال و بختیاری 3 بر 3 مساوی شد، المپیک راستی چالوس 4 بر 3 راهبران بندر فریدون کنار را برد، باشگاه قایقرانی اصفهان 25 بر 0 دیگر تیم اصفهانی، تجهیزات سپاهان را درهم کوبید و دیدار تیم‌های هیات چهار محال و بختیاری و تجهیزات سپاهان به علت عدم حضور تیم تجهیزات سپاهان 7 بر 0 به سود هیات چهار محال اعلام شد.

بر این اساس در پایان مسابقات، تیم هیات قایقرانی چهار محال و بختیاری با 20 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، باشگاه قایقرانی اصفهان با 17 امتیاز رده دوم را از آن خود کرد و باشگاه المپیک راستی چالوس با 10 امتیاز سوم شد.