همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از کارگران و صنعتگران حوزه های صنعتی، کشاورزی، خدماتی به عنوان پایه و سرمایه اصلی صنعت و تولید کشور یاد کرد.

به گزارش اداره كل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ این مطلب را سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان به مناسبت هفته كارگر ( 5 تا 11 اردیبهشت) در جمع كاركنان وزارت دفاع عنوان كرد.

دهقان گفت: همت، پشتكار، مهارت، مقاومت، اقدام و عمل كارگران ایران اسلامی تضمین كننده پیشرفت و تعالی و تحقق بخش سند چشم انداز 20 ساله كشور است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت ها، رشادت ها و ایثار شمار زیادی از كارگران در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس، افزود: كارگران در آن دوران حماسی نه تنها در عرصه كار و تولید كه در عرصه رزم و جهاد در خطوط مقدم نبرد با تقدیم هزاران شهید و جانباز نقشی بی بدیل در رهایی كشور از اشغال متجاوزان بعثی ایفا كردند .

وزیر دفاع با بیان اینكه صنعت دفاعی كشور، امروز مرهون كار، تلاش و زحمات بی دریغ كارگران و صنعتگران این حوزه مهم و راهبردی است، تصریح كرد: دستاوردهای سترگ وزارت دفاع در حوزه های موشكی، هوایی، زمینی و دریایی حاصل دسترنج ، همت و همیت صنعتگران و كارگران صنعت دفاعی است كه با عشق و ایمان و دانش و فناوری، نیازمندی بخش های مختلف دفاعی را به شایستگی تامین می كنند.

سردار دهقان، توجه به نیازها و دغدغه های این قشر را بسیار حائز اهمیت و ضروری توصیف كرد و گفت: رفع دغدغه ها و ارتقای منزلت و معیشت كارگران از اولویت های اصلی دولت خدمتگذار به شمار می رود.

وزیر دفاع تاكید كرد: امروز شریان های اقتصادی كشور نیازمند كار مضاعف و تلاش بی وقفه كارگران و صنعتگران توانمند این مرزو بوم است و ما با همه وجود خدمات و زحمات آنان را ارج می نهیم و قدردان آنان هستیم.

سردار دهقان گفت: اقتصاد درونزا، مولد و پویا با دستان توانمند و تلاش كارگران ایرانی شكل می گیرد.

وزیر دفاع با تبریك روز كارگر(11 اردیبهشت) به همه كارگران ایران اسلامی تاكید كرد: كارگران و صنعتگران در مجموعه عظیم وزارت دفاع و صنایع وابسته، نقش آفرین، نیروبخش قدرت دفاعی و تحكیم بخش اقتدار ملی هستند.