تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

همشهری آنلاین: کارگردان نمایش «سوسک شدن» از اجرای اثر در اواخر تیرماه در تالار سایه خبر داد و عنوان کرد این نمایش گرته‌برداری آزادی از رمان «مسخ» کافکا به حساب می‌آید.

به گزارش مهر؛ آزاده انصاری کارگردان نمایش «سوسک شدن» درباره اجرای این اثر نمایشی گفت: این نمایش پیش از این با نام «سوسک می شود» در جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک به صحنه رفته بود و قرار است با نام «سوسک شدن» اواخر تیرماه در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به صحنه برود.

وی درباره تغییراتی که نمایش نسبت به اجرای قبلی خواهد کرد، توضیح داد: علاوه بر تغییر نام نمایش شکل اجرایی و سبک و سیاق نمایش نسبت به اجرای قبلی تغییر زیادی کرده است اما با همان استایل قبلی کارهای قبلی ام که ترکیبی از بازیگر و عروسک است و البته با اضافه شدن ماسک به صحنه می رود.

کارگردان نمایش «ماکاندو» ادامه داد: ما از اجرای جشنواره تئاتر عروسکی زیاد راضی نبودیم بنابراین نماش در اجرای عمومی پخته تر شده و با تغییرات تازه ای هم در متن و هم کارگردانی و تغییر بازیگران به صحنه می رود.

انصاری با اشاره به اقتباس آزادی که از «مسخ» کافکا شده است، بیان کرد: نمایش «سوسک شدن» گرته برداری کاملا آزادی از رمان «مسخ» کافکا است که نادر برهانی مرند و فرهاد امینی آن را برای اجرای صحنه ای دراماتورژی کرده اند.

وی درباره گروه بازیگران نمایش عنوان کرد: فرزین محدث، افشین زمانی، سهیل ساعی، مهدی شاه پیری بازیگران این اثر نمایشی هستند. البته دو بازیگر دیگر نیز به زودی به جمع بازیگران نمایش خواهند پیوست.