همشهری آنلاین: هفته هشتم از مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان با ۴ دیدار پیگیری و چهره تیم‌های برتر مشخص شد.

با انجام ديدارهاي هفته هشتم از مرحله دوم لیگ برتر مردان در روز شنبه (11 ترديبهشت)، تیم‌های منیزیم فردوس، نفت و گاز گچساران، کفش ملی (هيئت هندبال تهران) و مس كرمان به مرحله نيمه نهایی راه یافتند و تيم‌هاي فولاد سپاهان، هپكو اراك، سنگ آهن بافق و شهرداري كاشان از صعود به مرحله بعد بازماندند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون هندبال،‌ در نخستین دیدار این هفته دو تیم هم امتیاز منیزیم و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که در پایان منیزیم میزبان توانست نفت و گاز را شکست دهد. در یزد تیم بافق از سد كفش ملي گذشت. شهرداری کاشان بازی را به میهمان خود، مس کرمان واگذار کرد و در اراک نیز تیم هپکو در مقابل سپاهان به نتيجه تساوي رضايت داد.

نتایج کامل این هفته به شرح زیر است:

شهرداری کاشان ٢٤ - مس کرمان ٢٧

سنگ آهن بافق ٤٠ - کفش ملی ٢٣

هپکوي اراک ٢٤ - فولاد مبارکه سپاهان ٢٤

منیزیم فردوس ٣٢ - نفت و گاز گچساران ٢٠

بدين ترتيب در پايان مرحله دوم ليگ برتر رده‌بندي كامل تيم‌ها به شرح زير است:


١-منيزيم فردوس، ٢١امتياز


٢-نفت و گاز گچساران، ١٩امتياز


٣-كفش ملي، ١٥امتياز


٤-مس كرمان، ١٥امتياز


٥-فولاد سپاهان، ١٥امتياز


٦- هپكوي اراك، ١١امتياز


٧- سنگ آهن بافق، ١٠امتياز


٨-شهرداري كاشان، ٦ امتياز

با توجه به قوانين كميته مسابقات، در صورت هم‌امتياز بودن تيم‌ها، نتايج ديدارهاي رو در روي آنها محاسبه مي‌گردد، لذا بر همين اساس تيم‌هاي كفش ملي تهران، مس كرمان و فولاد سپاهان به ترتيب در دره‌هاي سوم تا پنجم قرار گرفتند.

گفتني است مرحله نيمه نهايي مسابقات ليگ برتر هندبال مردان عصر پنجشنبه ١٦ ارديبهشت با برگزاري ديدارهاي مس کرمان - منيزيم فردوس و کفش ملی تهران - نفت و گاز گچساران دنبال مي‌شود.