همشهری آنلاین: نخستین دوره مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور با حضور ۸۰ شرکت‌کننده از استان‌های سراسر کشور،‌ در دو بخش بانوان و آقایان در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این مسابقات اتومبيلرانان در 5 کلاس شرکت کردند که در پایان نتایج ذیل به دست آمد:

در بخش بانوان و تا کلاس 1500 فرشته حسینیان رودسری از گیلان اول شد، الهام خداپرست از کرمان بر روی سکوی دوم ایستاد و سمیه بخشودی از گیلان عنوان سوم را به دست آورد.

در کلاس 1500 تا 2000 سیما یزدان‌پناه از کرمان اول شد، فائزه محبی از تهران عنوان دوم را کسب کرد و مهناز موسوی از کرمان بر روی سکوی سوم ایستاد.

در بخش آقایان و تا کلاس 1500 امید نومیدی از گیلان عنوان نخست را به دست آورد، مجتبی آبلو از تهران دوم شد و امید غلامیان‌فرد از قزوین عنوان سومی را به دست آورد.

در کلاس 1500 تا 2000 علی‌اکبر مقیمی از تهران اول شد، علیرضا سلمانی از تهران به عنوان دومی رسید و پرشین میر از اصفهان سوم شد.

در کلاس آزاد جواد نتاج از مازندران اول شد، حمید جعفری از کرمان به عنوان دومی رسید و آرسام عسگری از تهران بر روی سکوی سوم قرار گرفت.

کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها نیز به یلدا مرادی از استان گیلان تعلق گرفت.