تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۸۶ - ۰۸:۰۵

گروه ورزشی: سال گذشته 15 گل با پیراهن استقلال اهواز در لیگ به ثمر رساند. تعداد گل‌های او تحسین بسیاری از فوتبال‌دوستان را برانگیخت.

 فضلی سن و سال نمی‌شناسد و می‌گوید: هرچه سنم بالاتر می‌رود، پخته‌تر می‌شوم و بهتر چارچوب دروازه حریفان را پیدا می‌کنم.

  • از بازی با تیم سابقت بگو...

 واقعاً بازی سنگینی را برابر استقلال برگزار کردیم. 2 تیم بسیار سخت و درگیرانه بازی کردند اما از ابتدا هدف 2 تیم فقط 3 امتیاز بود چون هر دو تیم در لیگ ایران جزو تیم‌های مطرح محسوب می‌شوند و باید انتظارات بالا را نسبت به تیم خود برآورده کنند.

  •  روند بازی طوری پیش رفت که شما دائماً به دنبال جبران بودید؟

 با سیستمی که استقلال اهواز بازی می‌کند گل زدن به این تیم واقعاً سخت و دشوار است. استقلال مربی‌ای بر روی نیمکت دارد که خودش یک تیم است اما تمام این حرف‌ها توجیهی برای مساوی خانگی ما محسوب نمی‌شود.

  •  توقعات از تو بسیار بالاست اما...

توقعات از من واقعاً زیاد شده. به هرحال اگر در نوک حمله بازی کنم مطمئناً توقعات را برآورده خواهم ساخت اما در دیدار برابر استقلال اهواز من فوروارد نبودم و سرمربی تیم مرا در پست بال راست قرار داده بود. پستی که باید هم در دفاع و هم در حمله حضوری فعال داشته باشم. بازی در پست غیرتخصصی تا حدودی توانایی‌هایم را محدود کرد و باعث شد بیشتر از یک گل به استقلال نزنم.

  •  آقای گل شدن در این فصل واقعاً برای تو دشوار به نظر می‌رسد؟

 آقای گلی در ذهن من یک رؤیا نیست هر سال که سن من بالاتر می‌رود پخته‌تر می‌شوم و راحت‌تر راه دروازه حریفان را پیدا می‌کنم. به علاوه هنوز هم آمادگی 90 دقیقه دویدن و جنگیدن را دارم.

  • با توقف خانگی، از رقابت شانه به شانه با پرسپولیس فاصله گرفتید.

هدف ما برابر استقلال اهواز فقط 3 امتیاز بود اما متأسفانه 2 امتیاز خانگی دیگر را از دست دادیم. باید حواس‌مان جمع باشد که فاصله امتیازات‌مان از 4 امتیازی که هست، بیشتر نشود چون جبرانش در ادامه فصل مشکل خواهد شد.

  • فاصله 4 امتیازی برای صبا قابل جبران است؟

 صددرصد. پرسپولیس هنوز مقابل حریفان قدر قرار نگرفته است. پرسپولیس قطعاً برابر استقلال، سپاهان و استقلال اهواز امتیاز از دست خواهد داد، در این موضوع شک نکنید. آنها هنوز مقابل رقیبان سرسخت و مدعی لیگ قرار نگرفته‌اند.

  • دلیل فراز و نشیب‌های صباباتری چیست؟

واقعاً دلیلش را نمی‌دانم جواب این نکته را باید از کادر فنی‌مان بپرسید. واقعاً تیم ما حالت خاصی پیدا کرده است. ما بازی‌های خارج از خانه را می‌بریم اما در صباشهر مقابل حریفان به نتیجه‌ای بهتر از مساوی نمی‌رسیم. نباید اجازه دهیم این موضوع در تیم ما تبدیل به عادت شود.

  • و بازی بعدی مقابل ملوان...

قطعاً بازی سختی در پیش خواهیم داشت. بازی با ملوان در انزلی قطعاً بازی راحتی نخواهد بود اما تیم ما ثابت کرده در خارج خانه راه بردن را بهتر بلد است بنابراین ملوان حتی در خانه روز سختی را برابر ما خواهد داشت.