همشهری آنلاین: همزمان با دانش آموزان سراسر کشور، دانش آموزان معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک به موعد امتحانات رسیدند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ فصل امتحانات از راه رسید و دانش آموزان در سراسر کشور خود را آماده گذراندن دوران امتحانات می کنند تا با آسودگی خیال، به استقبال تعطیلات تابستانی بروند.

دانش آموزان معلول و ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک نیز که یکسال تمام در مرکز آموزشی (ما می‌خواهیم، ما می‌توانیم) مجموعه زیر نظر معلمین و مربیان افتخاری خود به تحصیل پرداخته‌اند، همپای دیگر دانش آموزان و بصورت کشوری، در این امتحانات حاضر می‌شوند تا نتیجه زحمات خود را با موفقیت در این آزمونها، بدست آوردند.

دانش آموزان معلول و توانمند آسایشگاه در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند که امتحانات دانش آموزان دبیرستان و پیش‌دانشگاهی آغاز گردیده و انتظار می‌رود از ابتدای خرداد، دانش آموزان سطوح ابتدایی و راهنمایی نیز بتوانند با موفقیت، آزمونهای خود را پشت سر بگذارند.

قابل ذکر است در برگزاری امتحانات سراسری 48 نفر دانش آموز معلول ساکن در آسایشگاه کهریزک، آموزش و پرورش منطقه کهریزک همانند همیشه همکاری لازم را به عمل آورده، سوالات توسط ناظرین منطقه به مجموعه ارسال و با نظارت کامل، امتحانات به سرانجام می‌رسد.