تحقیقات پلیس مشهد برای رازگشایی از قتل هولناک زن جوان و دختربچه ۳ ساله‌اش آغاز شده است.

دختربچه 6ساله‌ اين زن تنها شاهد جنايت است كه هم‌اكنون در بيمارستان به‌سر مي‌برد و پزشكان تلاش مي‌كنند جانش را نجات دهند. شامگاه شنبه، ساكنان محله‌اي در خيابان حر41مشهد صداي مرد همسايه‌ را شنيدند كه فرياد مي‌زد:« به دادم برسيد. زن و بچه‌هايم را كشتند». همسايه‌ها وقتي خود را به خانه اين مرد رساندند پيكر غرق خون همسر و 2‌دختر او را ديدند و وحشتزده با پليس و اورژانس تماس گرفتند. طولي نكشيد كه ماجرا به قاضي سيدجواد حسيني، بازپرس جنايي مشهد گزارش شد و وي همراه تيمي از كارآگاهان جنايي راهي محل حادثه شدند.

جنايت در خانه‌اي كوچك و ويلايي رخ داده بود و مأموران در داخل اتاق‌خواب با جسد زن جوان و دختربچه 3ساله‌اش روبه‌رو شدند كه آثار جراحات عميق روي سر و صورتشان به چشم مي‌خورد. اين در حالي بود كه كمي آن‌طرف‌تر پيكر غرق خون دختربچه 6ساله خانواده افتاده بود و او هنوز نفس مي‌كشيد. دختربچه مجروح به سرعت به بيمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. همزمان تحقيقات براي كشف راز اين جنايت هولناك شروع شد و پدر خانواده نخستين كسي بود كه تحت بازجويي قرار گرفت.

او گفت: امروز(شنبه) همراه همسر و فرزندانم به كلانتري رفته بوديم. چرا كه از مدتي قبل با يكي از ساكنان محل مشكل و اختلاف داشتيم و از آنها شكايت كرده بوديم. وقتي كارمان در كلانتري تمام شد، به خانه برگشتيم و بعد از اينكه همسر و 2 دخترم را پياده كردم، خودم سوار ماشين شدم تا نزد يكي از دوستانم بروم. مدتي نزد دوستم بودم و از آنجا نزد يكي ديگر از دوستانم رفتم و بعد به خانه برگشتم اما به محض اينكه وارد خانه شدم، اجساد غرق خون همسرم و دخترهايم را ديدم و وحشتزده به كوچه دويدم و از همسايه‌ها كمك خواستم.

با اظهارات اين مرد فرضيه اينكه جنايت از سوي فردي رخ داده كه از مدتي قبل با اين خانواده اختلاف داشته است، مدنظر قرار گرفت و تحقيقات در اين‌باره انجام اما مشخص شد كه اين فرد در جنايت نقشي نداشته است. در ادامه تحقيقات كه تا حدود ساعت 7صبح ديروز ادامه داشت، بازپرس حسيني و كارآگاهان از حدود 7مظنون ديگر هم تحقيق كردند و در نهايت قاضي دستور بازداشت يكي از اين مظنونان را صادر كرد. با دستگيري اين فرد تحقيقات از او ادامه دارد و اين در حالي است كه پزشكان بيمارستان نيز با انجام عمل جراحي، تلاش مي‌كنند جان دختربچه 6ساله را از مرگ نجات دهند و اين احتمال وجود دارد كه با بهبودي او، راز اين جنايت هولناك فاش شود.