سارقان تحت تعقیب که برای فرار از دست مأموران زنی را با ۲ فرزندش به گروگان گرفته بودند هدف گلوله پلیس قرار گرفتند و گروگان‌ها به سلامت آزاد شدند.

ظهر دوشنبه مأموران انتظامي كرج در حال گشت‌زني در فاز4 مهرشهر بودند كه به 2جوان موتورسوار مشكوك شدند. پلاك موتورسيلكت آنها مخدوش بود و از طرفي در حال جابه‌جا كردن چند راديوپخش و باند خودرو بودند و به‌نظر مي‌رسيد كه سارق هستند.

مأموران به طرف آنها رفتند اما مردان موتورسوار با ديدن خودروي پليس موتورسيكلت‌شان را همانجا رها و با پاي پياده شروع به فرار كردند. با اين حال مأموران كه قصد داشتند مانع فرار مظنونان شوند راه آنها را سد كردند اما ناگهان يكي از مظنونان چاقويي از جيبش بيرون كشيد و با آن يكي از مأموران را مجروح كرد. مأمور ديگر با ديدن اين صحنه، ماجرا را به مركز مخابر كرد و به تعقيب ضارب و همدستش ادامه داد.

آنها كمي آن طرف‌تر جلوي خودروي پرايدي را كه راننده‌اش زن جواني بود گرفتند. به‌جز راننده 2كودك خردسال نيز سوار پرايد بودند و وقتي زن جوان پايش را روي ترمز گذاشت، 2متهم فراري با تهديد چاقو سوار پرايد شدند و زن جوان و 2فرزندش را به گروگان گرفتند. آنها مي‌خواستند به كمك پرايد از صحنه درگيري فرار كنند اما مأموران به سوي آنها تيراندازي كردند.

در جريان اين حادثه يكي از متهمان جانش را از دست داد و دومين نفر نيز مجروح و در نهايت 3گروگان به سلامت از دست آنها آزاد شدند. از سوي ديگر مأمور جوان كه از ناحيه پهلو مجروح شده بود به بيمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت. سرهنگ سيدحسين سيدحقيقي، رئيس پليس كرج در اين‌باره گفت: بررسي سوابق 2متهم نشان مي‌دهد آنها سابقه‌دار هستند و پيش از اين بارها دستگير شده‌اند. همچنين مأموران در بازرسي از آنها تعدادي اموال مسروقه شامل راديوپخش و باند سرقتي خودرو كشف كردند و تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.