به گزارش روابطعمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، در این شماره از فصلنامه رسانه با 8 مقاله تخصصی به موضوعاتی چون: الگوی آموزش سواد رسانهای در نظام آموزش و پرورش، خوشهبندی محصولات فرهنگی فضای مجازی، تأثیر تلفن همراه هوشمند بر سبک زندگی، ... و سوگیری رسانهای در بازارهای مالی پرداخته شده است.
فهرست مطالب این شماره فصلنامه رسانه عبارتنداز:
- تعیین الگوی آموزش «سواد رسانهای» در نظام آموزش و پرورش / هادی خانیکی، وحید شاهحسینی و فاطمه نوریراد
- مقایسه کاربردپذیری تارنماهای خبرگزاریهای ایرنا، ایسنا و فارس از دیدگاه کاربران / محمدمهدی فرقانی و علی رستگار
- خوشهبندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی / عباس طلوعی و بهداد میرافشار
- رسانههای اجتماعی و مدیریت بحران نقش تلفنهای همراه هوشمند در کنشگری اجتماعی / حسین بصیریان جهرمی، محمد عبدالحسینی و ملیکا بردبار
- سنجش تأثیر استفاده از تلفن همراه هوشمند بر سبک زندگی کاربران ایرانی / حسین کرمانی
- بررسی تأثیر سواد رسانهای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان 15 ـ 39 سال (مطالعه موردی شهر شهرکرد) /اصغر محمدی و مهری فاضلیان دهکردی
- «ایماژ منفی از بدن» کاربران نوجوان شبکه اجتماعی فیسبوک
بررسی نقش واسطهگری فاکتور «اختلاف از خود» / اشرف سادات احدزاده و حسین امامی رودسری
- سوگیری رسانهای در بازارهای مالی (با تأکید بر علل فردی و سازمانی) / محسن میرزا ابوالحسن خان ایلچی (محسن ایلچی)
- فهرست گزیده مقالات / میترا پورقبادی، هما خراسانی، شیرینالادینی