کلاهبردار سابقه‌دار پس از آزادی از زندان در نقش استاد موسیقی و رهبر یکی از ارکسترهای معروف کشور ظاهر می‌شد تا دختران جوان را سرکیسه کند.

او كه سوار بر بنز كرايه‌اي به سر قرار با طعمه‌هايش مي‌رفت، وقتي اعتمادشان را جلب مي‌كرد نقشه‌اش را به اجرا مي‌گذاشت.
آخرين فردي كه طعمه اين مرد كلاهبردار شده‌است دختري به نام لاله است. او وقتي براي شكايت از متهم به اداره آگاهي رفته بود، به مأموران گفت: چندي قبل كه براي تماشاي برنامه زنده موسيقي به يكي از تالارهاي شهر رفته بودم با جواني به نام ايمان آشنا شدم. او مي‌گفت كه فارغ‌التحصيل رشته هنر و استاد موسيقي است و رهبري يكي از اركسترهاي معروف كشور را بر‌عهده دارد.

از همان زمان آشنايي ما شروع شد و ايمان هميشه سوار بر يك بنز مدل بالا به سر قرار مي‌آمد و يك روز به من پيشنهاد كرد كه بهتر است ماشينم را عوض كنم و گفت كه كمكم مي‌كند خودرويي بهتر بخرم. آن روز با هم به نمايشگاه اتومبيل رفتيم و ماشينم را به مبلغ 20ميليون تومان فروختيم. صاحب نمايشگاه يك چك بين بانكي داد كه ايمان آن را گرفت و در كيفش گذاشت و گفت بايد به بانك برويم و چك را نقد كنيم. اما به محض خروج از نمايشگاه، او پا به فرار گذاشت و ناپديد شد.

شاكي ادامه داد: من كه شوكه شده بودم چندين بار با او تماس گرفتم و گفتم كه شكايت مي‌كنم اما ايمان مدعي شد كه به‌زودي پولم را پس مي‌دهد. او بعد از مدتي يك چك بانكي برايم فرستاد كه وقتي آن را به بانك بردم، فهميدم مسروقه است. علاوه بر لاله، دختران ديگري هم با مراجعه به اداره آگاهي از مرد جوان به جرم كلاهبرداري شكايت كرده بودند. يكي ديگر از مالباختگان دختري بود كه ايمان به وي پيشنهاد ازدواج داده بود. او به مأموران گفت: من و ايمان در يكي از مكان‌هاي هنري با هم آشنا شديم.

او مي‌گفت كه استاد موسيقي است و درآمد زيادي دارد. از طرفي هميشه سوار يك خودروي بنز مدل بالا بود كه همين باعث شد حرفش را باور كنم. مدتي پس از آشنايي‌مان، وي به من پيشنهاد ازدواج داد و من قبول كردم. چندي بعد ايمان گفت كه قصد اجاره آپارتماني شيك را دارد اما پولش كم است. من كه تصور مي‌كردم آپارتمان را براي شروع زندگي مشتركمان مي‌خواهد، 25ميليون تومان به او پرداخت كردم اما وي پس از دريافت اين مبلغ ناپديد شد.

با شكايت شاكيان، مأموران كه حدس مي‌زدند متهم به‌دنبال طعمه‌اي جديد است، با زيرنظر گرفتن مكان‌ها و تالارهاي هنري پايتخت، در نهايت موفق شدند وي را در خيابان وليعصر، سوار بر يك خودروي بنز شناسايي و دستگير كنند. مرد جوان پس از انتقال به اداره آگاهي اعتراف كرد كه روزانه 600هزار تومان بابت كرايه بنز پرداخت مي‌كرده تا با آن بتواند طعمه‌هايش را فريب دهد. سرهنگ گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: متهم كه جواني 28ساله است پيش از اين نيز بارها به جرم جعل، اغفال و فريب و كلاهبرداري دستگير شده و به زندان افتاده بود. وي از شاكيان احتمالي خواست براي شكايت از او به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.