همشهری آنلاین: وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته جاری در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور می‌یابند.

به گزارش ایرنا، کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری روزهای دوشنبه تا چهارشنبه جلسه دارند.

  • بررسی موضوع بیوتروریسم با حضور وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی مجلس

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی موضوع بیوتروریسم را روز سه شنبه هفته جاری با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از مسوولان ذی ربط بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در جلسه عصر سه شنبه-22 تير- این کمیسیون حادثه تصادف اتوبوس که منجر به جان باختن جمعی از سربازان شد را با حضور مسوولان ذی ربط رسیدگی می‌کنند.

  • وزیر تعاون در کمیسیون اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شنبه-22 تير- برای معرفی و ارائه برنامه های این وزارت خانه در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر مي‌شود.

  • حضور رییس کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس

رییس و معاون اقتصادی و بودجه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برای ارائه گزارشی در مورد آخرین وضعیت قوانین و مقررات بانکی و بیمه در روز سه شنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور می یابند.

رییس کل بانک مرکزی و کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس برای ارائه گزارشی در مورد بررسی fatf گروه ویژه اقدام مالی در روز چهارشنبه -23 تير- به اين كميسيون مي‌رود.

  • بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه 95 در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری لایحه احکام دائمی توسعه اعاده شده از سوی شورای نگهبان و لایحه اصلاح قانون بوجه سال 95 کل کشور را بررسی می کنند.

  • وزیر ارتباطات میهمان کمیسیون صنایع مجلس

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سه شنبه هفته جاری برای ارائه برنامه های این وزارت خانه به کمیسیون صنایع مجلس مي‌رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه-21 تير- برای ارائه برنامه های این وزارتخانه در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر مي‌شود.