همشهری آنلاین: روز سوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا با برگزاری ۸ مسابقه پیگیری و چهره تیم‌های صعودکننده مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز سوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا با برگزاری 8 مسابقه پیگیری شد که تیم ملی ایران در این روز توانست با نتیجه 3 بر 0 و در دیداری نه چندان دشوار هنگ کنگ را مغلوب کند. در جدال دیگر همين گروه تیم ملی ترکمنستان توانست با نتیجه 3 بر 0 قطر را شکست داده و به همراه ایران به جمع 8 تیم برتر صعود کند که این اتفاق یک نتیجه تاریخی برای والیبال ترکمنستان به شمار می‌رود.

نتایج کامل بازی‌های روز سوم به شرح زیر است:

ایران 3 - هنگ کنگ 0

استرالیا 3 - بحرین 0

قطر 0 - ترکمنستان 3

سریلانکا 0 - کره جنوبی 3

تایلند 3 - عربستان 0

چین 3 - ژاپن 0

چین تایپه 1 - قزاقستان 3

پاکستان 1 - عراق 3

به این ترتیب تیم‌های تایلند، قزاقستان، ایران، ترکمنستان، چین، ژاپن، کره جنوبی و سریلانکا توانستند جواز حضور در جمع 8 تیم برتر را کسب کنند.

تیم‌های حاضر در هجدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا يك روز استراحت خواهند داشت و تنها دو دیدار برگزار می‌شود که طبق برنامه پاکستان با ژاپن مصاف می‌دهد و قطر مقابل هنگ کنگ به میدان می‌رود.

با توجه به این که برخی تیم‌ها مانند قطر و پاکستان دیرتر از سایر تیم‌ها به محل برگزاری رقابت‌ها در چین تایپه رسیدند، برنامه مسابقات کمی دستخوش تغییر شد.