حضور نوبرانه یکی از بازیگران پیشکسوت تلویزیون مقابل دوربین «خندوانه» و گفت‌وگوی او با رامبد جوان، دقایقی پر از شادی و خنده برای مخاطبان رقم زد.

به گزارش همشهري، فتحعلي اويسي كه هنوز و همچنان با نقش كاووسي سريال پرطرفدار و ماندگار «بدون شرح» در يادها مانده، اين روزها دوران بازنشستگي خودخواسته‌اش را در شمال ايران مي‌گذراند. او پس از مدت‌ها دوري از آنتن شامگاه دوشنبه به خندوانه آمد و به‌شدت از سوي تماشاگران مورد استقبال قرار گرفت. اويسي ابتدا با محل تولد خود يعني منطقه فردو شوخي و آن را روستايي بين نيس و پاريس فرانسه معرفي كرد!

بعد با همراهي جوان، گريزي به خاطرات بازي در فيلم سينمايي «موميايي3» محمدرضا هنرمند زد و با اكراه، مقابل دوربين 10ثانيه از همان لبخندهاي هميشگي به لب آورد. «فتل» خيلي راحت اعتراف كرد كه فقط بلد است تخم‌مرغ آب‌پز درست كند و آن را مثل تخمه بخورد. بعد هم نوبت به آواز خواندن بازيگر قديمي رسيد.

او به اصرار جوان و حاضران در سالن پشت ميكروفن رفت و با همراهي نوازندگان، ترانه «مي‌زند باران به شيشه» را با صدايي گرفته خواند، كمي با سلفي گرفتن مردم شوخي كرد و هديه‌اش را هم با شوخ‌طبعي ذاتي‌اش گرفت. اين شوخ‌طبعي همان هديه‌ خدادادي است كه اندكي بعد تفاوت آن با ديگر بازيگران طناز مشخص شد؛ تقريبا هر حركت و حرف اويسي خنده تماشاگران را در پي داشت و مهران غفوريان كه پس از او براي خنداندن تماشاگران روي صحنه آمد، حتي با دست و پا زدن هم نتوانست كاري از پيش ببرد. آقا فتل آرام به خندوانه آمد، يك شب رؤيايي براي مخاطبان به يادگار گذاشت و با گردي كه از پيري بر چهره‌اش نشسته، آرام رفت.