همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال جوانان ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا با قدرت قزاقستان را شکست داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران در ششمین مسابقه خود در پيكارهای قهرمانی آسیا از ساعت 13 به وقت محلی به مصاف قزاقستان رفت و توانست با نتیجه 3 بر 0 و با امتیازهای 25 بر 18 ، 25 بر 13 و 25 بر 9 حریف خود را مغلوب کند.

بهروز عطایی برای شروع این مسابقه جواد کریمی، اسماعیل طالبی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، طیب عینی، علی‌اصغر مجرد و رسول آقچه‌لی را روانه میدان کرد. داورانی از عربستان و تایلند قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در پایان این مسابقه رسول آقچه‌لی به تنهایی 18 امتیاز برای ایران به ارمغان آورد و عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار با قزاقستان را به خود اختصاص داد. پس از وی امیرحسین اسفندیار توانست با 9 امتیاز بیشترین امتیاز را برای ایران کسب کند. در تیم قزاقستان هم الکساندر سلمانوف به تنهایی 7 امتیاز برای تیمش کسب کرد.

شاگردان عطایی از پنج مسابقه قبلی خود پنج پیروزی 3 بر 0 برابر ترکمنستان، قطر، هنگ کنگ، سریلانکا و کره جنوبی در کارنامه داشتند.
تيم ايران روز شنبه بايد در مرحله نيمه نهايي به مصاف ژاپن برود.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا از شنبه 19 تا یکشنبه 27 تیر ماه سال 95 به میزباني چین تایپه برگزار می‌شود.