تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

همشهری آنلاین: تهیه کننده «علی البدل» اعلام کرد که تاکنون ۵۰ درصدد از این سریال ضبط و تصویربرداری شده است.

به گزارش مهر؛ الهام غفوری تهیه‌کننده «علی البدل»  با اشاره به روند تولید این سریال به کارگردانی سیروس مقدم گفت: طی چند روز گذشته ما در لوکیشن‌های اشتران و ورکانه کار را تصویربرداری کردیم که البته همانطور که پیش از این هم گفته شده اینها در نهایت در یک روستا دیده می‌شوند.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۰ درصد از سریال به تصویربرداری رسیده است و ما در این روزها سکانس هایی از ۲ تن از خان ها و همچنین منزل علی البدل را که در روستای سیمین واقع شده است، تصویربرداری کردیم.

تهیه کننده مجموعه‌های «پایتخت» با اشاره به دکورها و لوکیشن های متعدد برای «علی البدل» اظهار کرد: این سریال از مناطقی از روستاهای مختلف تشکیل شده است که در نهایت یک روستا خواهند شد و همچنین چند حوضچه آب گرم دارد. اخیرا هم دکوری ساخته شده است که همچون یک هتل است و طی آخرین صحبت‌هایی که با خشایار الوند نویسنده سریال داشتیم اعلام کرد که لوکیشن دیگری به قصه اضافه نخواهد شد.

وی درباره طراحی گریم و لباس در این سریال که مردمان یک آبادی در جایی دور را به تصویر می کشد، اظهار کرد: گریم شخصیت‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که زمان زیادی را صرف نکند. با این حال بازیگران هر روز حدود یک ساعت در راه هستند تا به لوکیشن برسند و بعد از آن دو ساعت هم صرف گریم و پوشیدن لباس خواهد شد.

تهیه کننده «علی البدل» درباره زمان ضبط و تصویربرداری سریال عنوان کرد: اگر بازیگران روز کار باشند معمولا از صبح ساعت ۶ بیدار می شوند و تا ۸ شب طول می کشد گاهی هم روز و شب را با هم داریم و عوامل از سه عصر تا سه نیمه شب کار می کنند.

غفوری در پایان درباره نویسندگی سریال نیز عنوان کرد: هنوز نویسندگان قسمت دهم سریال را می نویسند چون با وسواس کار می کنند و سریال تا قسمت نهم تصویربرداری شده است.