همشهری آنلاین: تیم ملی کشورمان پس از پیروزی مقابل تیم‌های مصر، تایوان ب و نماینده آمریکا، در ادامه برابر تیم‌های کره جنوبی، فیلیپین و تایوان الف شکست خورد و مقابل ژاپن به برتری دست یافت.

تیم ملی بزرگسالان کشورمان در چارچوب سی و هشتمین دوره رقابت‌های بسکتبال ویلیام جونز مقابل تیم ملی کره قرار گرفت و با نتیجه 67 بر 50 بازی را واگذار کرد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، ملی پوشان کشورمان در دو دیدار قبلی خود به ترتیب مقابل تیمهای چین تایپه ب و مصر و نماینده آمر یکا به برتری رسیده بودند.بازی بعدی تیم ملی بسکتبال ایران فردا پنجشنبه 95.5.7 ساعت 15:30 به وقت ایران مقابل تیم ملی چین تایپه الف خواهد بود.

همچنين عصر روز پنجشنبه (7 مرداد) تیم ملی کشورمان در پنجمین بازی رو در روی تیم اول میزبان (تايوان) قرار گرفت و با نتیجه 66 بر 63 مغلوب شد.

در این دیدار داور بسیار ضعیف ظاهر شده و قضاوت پر حرف و حدیثی داشت.

روز جمعه هم تیم ملی بزرگسالان ایران مقابل فیلیپین تن به شکست داد. در این دیدار نزدیک بازیکنان کشورمان با نتیجه 80 بر 73 شکست خوردند تا سومین باخت ما در این رقابت‌ها هم شکل بگیرد.

در ادامه، تیم ملی بسکتبال کشورمان روز شنبه موفق شد با حساب 73 بر 65 برابر ژاپن به برتری دست یابد.

در ادامه این بازی‌ها تیم ملی کشورمان روز يكشنبه در آخرین بازی خود مقابل هندوستان قرار خواهد گرفت.

تيم ایران در بازی‌های قبلی مقابل مصر و تایوان ب و نماینده آمریکا صاحب برتری شده بود. و مقابل کره جنوبی و فیلیپین و تایوان الف باخت را تجربه کرده بود.