همشهری آنلاین: هفته نخست لیگ برتر با پیروزی دبیری، حفاری، گیتی‌پسند و تساوی یاسین و فرش آرا همراه شد. تاسیسات دریایی هم در اولین گام مغلوب تیم تازه‌وارد لیگ برتر، ارژن شیراز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هجدهمین دوره لیگ برتر از ساعت 18 روز پنج‌شنبه (7 مرداد) با برگزاری چهار بازی در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته، تیم‌های دبیری تبریز و مس سونگون در دربی تبریز به مصاف هم رفتند. در این بازی ابتدا

دبیری توسط فخیم پیش افتاد و در ادامه مسی‌ها توسط تاینان، بازیکن برزیلی جدیدشان کار را به تساوی کشیدند. اما حمید احمدی گل برتری دبیری را به ثمر رساند.

در دیگر بازی اين روز شهروند ساری با علی رعدی، اولین شکست سنگین خود را در خانه و در حضور تماشاگران پرتعداد خود در مقابل شركت ملي حفاري خوزستان تجربه کرد. ساروی‌ها در این بازی توسط راه انجام به گل رسیدند. گلی که اولین گل لیگ نام گرفت، اما در ادامه چهار گل دریافت کردند و دقایق پایانی نیز دومین گل را به ثمر رساندند.

اما در بازی سوم که با حواشی هم همراه بود، تیم گیتی‌پسند اصفهان در کرج به مصاف مقاومت رفت و در نهایت به پیروزی سه بر دو دست یافت. این در حالی است که دو تیم تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر دو بازی را دنبال می کردند. رضا لک در این بازی از سوی داور مسابقه از روی نیمکت اخراج شد.

در آخرین بازی روز اول هم تیم‌های یاسین قم و فرش آرای مشهد در حالی به تساوی دو بر دو رسیدند که مشهدی‌ها تا دقایق پایانی از میزبان خود پیش بودند.

در تنها دیدار روز جمعه هم تیم‌های لبنیات ارژن شیراز و تاسیسات دریایی تهران در سالن ابوالفتحی شیراز به مصاف هم رفتند.

این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به سود میزبان خاتمه یافت تا مدافع عنوان قهرمانی، لیگ را با شکستی دور از انتظار آغاز کند.

در این بازی برای ارژن شیراز فرشید شبانی (۲)، میثم برمشوری و رضا جوان‌بخت گلزنی کردند و برای تاسیسات محمدرضا سنگ‌سفیدی و مجید حاجی‌بنده موفق به گلزنی شدند.

مصطفی نظری، دروازه بان تاسیسات دریایی در این بازی پنالتی نقطه دوم حریف را مهار کرد.

ارژن شیراز با این برد با تفاضل گل بهتر در صدر جدول ایستاد.

محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی شیرازی تیم ملی این بازی را از نزدیک نظاره می‌کرد.