همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر در شیراز ‏ پایان یافت و کرمی از تهران قهرمان انفرادی و تیم البرز قهرمان بخش دوبل شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسیون تنیس روی میز، نمايندگان 21 استان شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر در شیراز با مشخص شدن قهرمانان انفرادی و دوبل به کار خود پایان دادند.

بازی‌های انفرادی با 86 شرکت‌کننده در جدول 128 نفری حذفی شروع شد که در نهایت شقایق حسین‌زاده از تهران و شیما صفائی از همدان در بازی نیمه نهایی مقابل هم قرار گرفتند كه شیما صفائی با پيروزي 4-0 فینالیست شد. همچنین در ديدار ديگر نیمه نهائی مینا پورموسوی از البرز مقابل ملیکا کرمی از تهران قرار گرفت كه کرمی با برد 4-1 فینالیست دیگر مسابقه انفرادی شد.

در بازی فینال ملیکا کرمی و شیما صفائی در یک تلاش نزدیک و نفس‌گیر رقابت کردندو بازی پوئن به پوئن و گیم به گیم ادامه یافت تا نتیجه 3 بر 3، و در گیم نهائی این ملیکا کرمی از تهران بود که بازی را با نتیجه 4-3 به نفع خود به پایان رساند و قهرمان انفرادی نوجوانان دختر کشور شد.

شیما صفائی از همدان نایب قهرمان شد و مقام سوم مشترک به شقایق حسین‌زاده از تهران و مینا پورموسوی از البرز رسيد.

در بازی‌های دوبل 36 تیم دو نفره در یک جدول 64 نفره حذفی به رقابت پرداختند. در نیمه نهایی تیم مریم فرعی و مینا پورموسوی مقابل کیميا رستمی و پریناز حاجیلو قرار گرفت و اين تيم را با نتیجه 3 -0 شكست داد. همچنین در نیمه نهائی ملیکا عامر طاس و شایسته باقری مقابل ملیکا کرمی و شقایق حسینی‌زاده به رقاب پرداختند كه کرمی و حسینی زاده با برد 3-0 فینالیست شدند.

در فینال فرعی و موسوی از البرز مقابل کرمی و حسینی‌زاده از تهران بازی کردند و با پيروزي 3-0 ‏قهرمان دوبل نوجوانان دختر کشور معرفی شدند.