همشهری آنلاین: ماهنامه فرهنگ اسلامی با مدیر مسئولی علی‌اکبر اشعری و سردبیری محمد حسن زورق منتشر می‌شود.

میز گرد ماه: پیرامون تامین مالی بدون ربا

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، «ریچل، دختری بزرگ تر از تمام مردان آمریکا» عنوان مقاله ای در خصوص زندگی و فعالیتهای انسان دوستانه و قهرمانانۀ «ریچل کوری» از فعالان صلح فلسطین می‌باشد.

«بحران هویت در عربستان سعودی»به قلم حسن بشیر، نوشتاری با رویکرد جغرافیای فرهنگی ، به بررسی انواع مختلف هویت ها می پردازد و پس از آن، به سیر تحولات نظام هویتی کشور عربستان سعودی از ابتدای تاسیس تا زمان کنونی نظر می‌افکند.

در جلسۀ نقد و گفتگو دربارۀ «ریشه های شرقی رنسانس در غرب» به عوامل پیدایش این پدیده اجتماعی و فکری در اروپا و در دیگر نقاط جهان می‌پردازد.

مصاحبه این ماه با «حسین رویوران »در مورد« فرآیند بیداری اسلامی و دولت های ارتجاعی در منطقه» می باشد. در بخشی از فصل ادبیات این شماره، گفت و گویی با مقصود حیدریان -معاون خانه مولانا - درباره «ستیزش با زبان فارسی در افغانستان» صورت گرفته است. در ادامه این بخش به عرفان و نوآوری های ادبی در «اشعارسنایی» پرداخته شده است.

ماهنامه فرهنگ اسلامی با مدیر مسئولی علی‌اکبر اشعری و سردبیری محمد حسن زورق منتشر می‌شود. این ماهنامه در 280 صفحه و با قیمت 75.000 ریال به مخاطبان ارائه می‌گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.daftarnashr.com ویا www.farhangeeslamimag.com مراجعه فرمایند.