همشهری آنلاین: پرونده لیگ اسکیت سرعت ایران با معرفی نفرات و تیم‌های برتر این رشته بسته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در چهارمین و آخرین مرحله لیگ اسکیت سرعت ایران که در آکادمی ملی اسکیت برگزار شد، در رقابت‌های یک دور و 1000 متر جوانان 2، دانیال زارع اول شد، فرید سارنج در جایگاه دوم قرار گرفت و مهدی ثمره (مسعود) به مقام سومی بسنده کرد.

در 100 متر و 300 متر جوانان 2، محمدرضا عابدی اول شد، مهدی ثمره (عباس) به مقام دومی رسید و محمد احمدزاده بر سکوی سوم تکیه زد.

در 10 کیلومتر جوانان 2، عناوین اول تا سوم به امیر بهزادی، محمد امین حیدری و سبحان جاویدانفر رسید.

در رقابت‌های یک دور و 1000 متر جوانان 1 این عناوین به ترتیب به کیارش شاه‌محمدی، محمد نعمتی و فرشاد رحیمی رسید.

در مسابقات 100 متر و 300 متر جوانان 1 ، کیارش شاه‌محمدی اول شد، فرشاد رحیمی به مقام دومی دست یافت و علی ابوالحسنی بر سکوی سوم تکیه زد.

در رقابت 10 کیلومتر جوانان 1 ، محمد نعمتی، محمدصالح سبحانی و نوید شریفی عناوین برتر را از آن خود کردند.

در ماده امدادی بزرگسالان، تیم‌های ماشین‌سازی اراک، آکادمی اسکیت مهذب نیا و نزاجای خراسان رضوی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده امدادی جوانان 2 این عناوین به تیم‌های ماشین‌سازی اراک، نزاجاي خراسان رضوی و بونت شاهین رسید.

در ماده امدادی جوانان 1، نزاجای خراسان رضوی اول شد، ماشین‌سازی اراک در جایگاه دوم ایستاد و بونت شاهین به مقام سومی بسنده کرد.

در رقابت‌های یک دور و 1000 متر بزرگسالان، فرشید شایان، میلاد صالحی و رامین حامد، و در رقابت‌های 100 متر و 300 متر بزرگسالان محمد صالحی، فرزاد مرادی و صالح رشیدی عناوین برتر را از آن خود کردند.

در 10 کیلومتر بزرگسالان نیز فرشید شایان، محمد میرزا آغاسی و علی راوری به ترتیب عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

در پایان این رقابت‌ها و پس از برگزاری 4 مرحله لیگ اسکیت سرعت ایران، تیم‌های ماشین‌سازی اراک، نزاجای خراسان رضوی و بونت شاهین عناوین برتر را تصاحب کرده و بر سکوهای قهرمانی تکیه زدند.