۳ جوان که در جریان جنایتی هولناک در شیراز مردی را مقابل چشمان همسر باردارش با ضربه تبر به قتل رسانده بودند پیش از فرار از کشور دستگیر شدند.

فيلم منتشر شده از صحنه اين جنايت در روزهاي گذشته بسياري از مردم شيراز را متأثر كرده بود و گفته مي‌شود كه همسر باردار مقتول پس از اين حادثه فرزند خود را از دست داده است.اين جنايت چهارشنبه هفته گذشته در محدوده بلوار اميركبير شيراز رخ داد. زوج جواني سوار بر خودروي‌شان در حال عبور از يكي از خيابان‌هاي منطقه بودند كه ناگهان يك دستگاه پژو پرشياي سفيد رنگ با خودروي آنها تصادف كرد.

مرد جوان از ماشين پياده شد كه خسارت و علت تصادف را بررسي كند اما در همين هنگام سرنشينان پرشيا به سمت او حمله كردند و يكي از آنها كه تبر در دست داشت ضربه‌اي به مرد جوان زد. مهاجمان همچنين جوان ديگري را كه همراه اين زوج بود مجروح كردند و پس از آن سوار بر خودروي خود از محل گريختند.

طولي نكشيد كه مرد جوان مقابل چشمان همسر باردارش بر اثر شدت خونريزي جان باخت و وقتي مأموران پليس به محل حادثه رسيدند، اثري از مهاجمان نبود. همسر مقتول به همراه جوان ديگري كه در اين حادثه مجروح شده بود به بيمارستان منتقل شدند اما در نهايت اين زن به‌دليل شوكي كه به او وارد شده بود، جنين خود را سقط كرد.

از همان زمان تحقيقات گسترده براي شناسايي و دستگيري مهاجمان آغاز شد. اين در حالي بود كه انتشار فيلم لحظه جنايت در شبكه‌هاي اجتماعي، وحشت به جان مردم منطقه انداخته و باعث جريحه‌دار شدن احساسات شهروندان شده بود.تيم‌هاي جنايي به جست‌وجو براي يافتن ردي از عاملان جنايت پرداختند و خيلي زود موفق شدند هويت آنها را شناسايي كنند. در ادامه مشخص شد كه متهمان قصد دارند هر طوري شده از كشور فرار كنند اما پيش از اينكه موفق به اجراي نقشه‌ خود شوند، يكي از آنها كه به شهرستان ابركوه در يزد گريخته بود به دام پليس افتاد و دستگير شد.

با اطلاعاتي كه از اين مرد به‌دست آمد، دومين متهم در شيراز ردگيري شد و درحالي‌كه وي با تهيه بليت راهي فرودگاه شده بود و قصد خروج از كشور را داشت، پيش از پرواز دستگير شد. مأموران در بازجويي از اين مرد، مخفيگاه سومين متهم را در شهرستان خرم‌آباد شناسايي كرده و تيم‌هاي عملياتي با محاصره اين محل او را نيز دستگير كردند. به گفته علي القاصي، رئيس‌كل دادگستري استان فارس، پرونده اين جنايت با حساسيت و به‌صورت ويژه در دستگاه قضايي استان رسيدگي مي‌شود تا متهمان به سزاي عملشان برسند.