تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸

نمایشگاه عرضه محصولات نوشت‌افزار به‌مدت ۱۰روز در بوستان بزرگ ولایت برپا شده است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به این بوستان مایحتاج خود را تأمین کنند.

 هدف از نمايشگاه «باز باران» رفاه حال شهروندان در تأمين وسايل نوشت‌افزار دانش‌آموزان خود است و محصولات نمايشگاه به‌مدت 10روز، تا 20شهريور در اين محل عرضه خواهد شد. محصولات اين نمايشگاه به‌منظور حمايت از توليدكننده داخلي و تأمين امكان خريداري اجناس ايراني با تخفيف 20تا 50درصدي عرضه شده و برچسب قيمت نيز روي محصولات درج شده است.

نمايشگاه نوشت‌افزار كه داخل قلعه شادي بوستان راه‌اندازي شده داراي 35غرفه است و شهروندان مي‌توانند از ساعت 9تا 22به نمايشگاه مراجعه كنند. نمايشگاه باز باران بوستان ولايت از زمان راه‌اندازي تاكنون مورد استقبال بيش از 6هزار شهروند و دانش‌آموز قرار گرفته است. در اين نمايشگاه استيج برنامه شاد و زنده ويژه كودكان نيز تدارك ديده شده است كه اوقاتي شاد و مفرح را براي بچه‌ها ايجاد مي‌كند. اين برنامه از ساعت 11صبح و بعد ازظهر‌ها نيز ساعت 15اجرا مي‌شود و پخش زنده آن از طريق شبكه 5تلويزيون نيز «بازباران» را به خانه‌ها مي‌برد.