هفته گذشته نامه‌ای که ۲‌ بانک سپه و ملت در زمینه منع همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیا به واسطه تحریم، صادر کرده بودند، منتشر شد و این موضوع واکنش رئیس‌کل بانک مرکزی را برانگیخت.

ولي‌الله سيف در نامه‌اي به بانك‌ها اعلام كرد كه تحريم داخلي در اين زمينه پذيرفته نيست. وزير اقتصاد نيز بر اين نكته تأكيد كرد تا اينكه روز گذشته فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبيا از همكاري بانك‌ها سخن گفت. سردار عبداللهي با بيان اينكه همكاري بانك‌ها ازجمله سپه و ملت با قرارگاه سازندگي خاتم‌‌الانبيا ستودني و قابل تقدير است، اظهار داشت: انتظار داريم اين همكاري‌ها در جهت دستيابي به ‌اهداف و سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي در آينده نيز گسترش يابد.

سردار عبداللهي در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع‌رساني بانك سپه گفت: بانك‌هاي سپه و ملت در حمايت از طرح‌هاي بزرگ و ملي قرارگاه سازندگي خاتم‌‌الانبيا نقش مؤثري داشته و براي اجراي پروژه‌هاي ملي و زيربنايي همكاري مطلوبي با قرارگاه دارند.

سردار عبداللهي گفت: در حوزه‌هاي مختلف عمراني ازجمله حمل‌ونقل، جاده‌اي، آزادراه، ريلي و بنادر، قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا آماده مشاركت با بانك‌هاست. محمدكاظم چقازدي مديرعامل بانك سپه نيز در اين نشست اظهار داشت: از طريق مشاركت و حمايت در پروژه‌هاي بزرگ و مولد كشور به‌دنبال تحقق منويات مقام معظم رهبري در اين بخش هستيم.