همشهری آنلاین: احمد اجاقلو در فینال رقابت‌های دو ۱۰۰ متر، کلاس T۴۷ به عنوان هشتم رسید. محسن کائیدی و سیامک صالح فرج‌زاده در پرتاب وزنه کلاس F۳۴ از کسب مدال بازماندند. حمید اسلامی هم در دوی ۱۵۰۰ متر به علت خطلا از دور مسابقات کنار رفت.

احمد اجاقلو كه در رقابت‌های مقدماتی با رکورد 11 ثانیه و 22 صدم ثانیه فینالیست شده بود، در مسابقات فینال با ثبت رکورد نهایی 11 ثانیه و 27 صدم ثانیه در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در این رقابت فریرا دوس سانتوس از برزیل با ثبت زمان 10.57 ثانیه علاوه بر کسب مدال طلا، رکورد جهان را نیز به نام خود ثبت کرد.

در ادامه محسن کائیدی که به عنوان اولین نفر در گروه اقدام به پرتاب کرد، نتوانست رکوردهای خوب خود را تکرار کند و بهترین پرتابش به میزان 10.70 متر به ثبت رسید.

سیامک صالح‌فرج‌زاده که رکورد جهان را با پرتابی به میزان 11.52 متر در اختیار دارد نیز نتوانست به رکورد خود نزدیک شود و با رکوردی معادل 10.65 متر به کار خود پایان داد.

کائیدی و صالح‌فرج‌زاده در پایان به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفتند.

در این ماده عزالدین نوئری از مغرب با پرتابی به میزان 11.28 به مدال طلا دست یافت و نمایندگان قطر و کلمبیا در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنين حمید اسلامی، نماینده کشورمان در رقابت‌های دوي 1500 متر، کلاس T11 از گردونه مسابقات حذف شد.

اسلامی، نماينده فدراسيون ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان كشورمان در مرحله نخست دوی 1500 متر به رقابت با حریفان خود پرداخت و در شرایطی که با رکورد 4 دقیقه و 15 ثانیه در گروه خود دوم شده بود، به علت خطا در طول مسابقه دیسکالیفه شد و از دور مسابقات کنار رفت.