حمیدرضا فولادگر در گفتگو با ایسنا، گفت: براساس مذاکرات بین خودروسازان داخلی و برخی خودروسازان خارجی در آینده نه چندان دور در رده قیمتی زیر 30 میلیون تومان شاهد خودروهای بهروز در بازار داخلی خواهیم بود اما زمان، برند و خودروساز تولیدکننده داخلی آن هنوز مشخص نیست.
نماینده مردم اصفهان در مجلس، فناوری پراید و پژو را از رده خارج دانست و گفت: کیفیت و فناوری پراید و پژو مربوط به 30 سال قبل است و قابل دفاع نیست و قطعا باید خودروهای بهروز و در توان مالی طبقات متوسط در دسترس مردم قرار گیرد.
وی قیمتگذاری خودروهای جدید خارجی در رده زیر 30 میلیون تومان را تابع نظام عرضه و تقاضا و ضوابط قیمتی سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرفکننده و شورای رقابت دانست.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نظام قیمتگذاری خودرو در کشور را نابسامان و دردسرساز توصیف کرد و افزود: خودروسازان همواره دلیل درخواست افزایش قیمت خودرو را نوسان در قیمت مواد اولیه و هزینههای سرباری تولید اعلام کردهاند و این مسئله به معضل بزرگی برای قیمتگذاری خودرو مبدل شده است.
فولادگر چاره پایان دادن به بگومگوهای قیمتی بین خودروسازان و متولیان خودرو را در اصلاح ساختار و خطوط تولید شرکتهای خودروساز دانست.
نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار کرد: خودروسازان داخلی موظف به عرضه خودروهای بهروز در ردههای قیمتی زیر 30 میلیون تومان، بین 50 تا 100 میلیون تومان و 100 میلیون تومان و به بالا هستند، همانطور که کشورهای توسعه یافته برای همه طبقات درآمدی خودروهای بهروز و با کیفیت تولید میکنند.