همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تیغ دشمنان در جنگ نظامی بسیار کند و ضعیف شده، گفت: امروز دشمنان با شکست در میدان‌های نظامی، درصدند بوسیله ابزار رسانه، ملت‌ها را با تزویر مغلوب خود کنند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی در آیین تجلیل از خبرنگاران و عکاسان دوران دفاع مقدس، با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به همه رزمندگان اسلام، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و جانبازان، از خبرنگاران هشت سال دفاع مقدس به عنوان خون نگاران آن دوران یاد کرد.

وی تاکید کرد: دیگر از اسلحه گرم دشمنان اثری باقی نمانده و از سویی اقتصاد آنها نیز رو به رکود است، از این رو نه زور و نه زرشان کارآمدی لازم را ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمن جنگ را به صحنه رسانه کشانده و همچون معاویه به تزویر پناه برده تا ملت‌ها را مغلوب خود کنند.

به گفته سردار نقدی، در این شرایط رسانه‌ها سرداران این عرصه و نبرد هستند و خبرنگاران در خط مقدم با دشمن می‌جنگند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: در این جبهه پیروزی راحت‌تر است زیرا سلاح شما قلم و تبیین اندیشه است.

وی تاکید کرد: معمولا جایگزینی سخت‌افزاری مشکل‌تر از جنگ نرم‌افزاری است اما چون قلم و بیان مبتنی بر فطرت انسان‌ها است بنابراین بیشتر به دل می‌نشیند.

به گفته سردار نقدی، به عنوان مثال آمریکا تلاش می کند 10 سال فیلم بسازد اما صحنه ای 10 ثانیه‌ای شهادت محمد الدوره تمام کار آنها را خراب می کند. آمریکا اکنون در ظلم و جنایت خود غرق شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز آمریکا و ایادی استکبار با هیچ سلاحی نمی‌توانند بر سلاح قلم اصحاب رسانه ما پیروز شوند.

در ادامه این مراسم که با حضور مسعود بصیری رئیس خبرگزاری بسیج رسانه و عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، از جمعی خبرنگاران و عکاسان هشت سال دفاع مقدس قدردانی به عمل آمد.