همشهری آنلاین: ملی‌پوشان بیلیارد ایران روز یکشنبه چهارم مهر ماه در رشته ناین بال انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند و در ادامه از دست‌یابی به مدال در این رشته بازماندند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، نخستین دوره رقابت‌های ورزش‌های بیلیاردی قهرمانی آسیا سوم تا یازدهم مهرماه به میزبانی کشور امارات (فجیره) در رشته‌های اسنوکر 15 توپ، تیمی، شش توپ، ناین بال انفرادی، ناین بال تیمی و ایت بال چینی در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاري است.

محمدعلی پردل در دومین روز رقابت‌ها در رشته ناین بال به مصاف عبداله الشماری رفت و با نتیجه 9 بر 8 به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم پایانی صعود کرد و در این مرحله برای دومین مرتبه در مقابل هان هاکسیانگ، حریف قدرتمند چینی قرار گرفت و 9 بر 3 بازی را واگذار کرد و حذف شد.

علی مقصود، دیگر ملی‌پوش پاکت بیلیارد ایران با قبول شکست 9 بر 6 مقابل محمد شریف فلسطینی از دور مسابقات کنار رفت و تیم ایران در رشته ناین بال انفرادی موفق به کسب مدال نشد.

سهیل واحدی و امیر سرخوش، ملی‌پوشان بیلیارد و اسنوکر ایران هم روز دوشنبه پنجم مهر ماه در رشته اسنوکر 15 توپ به میدان خواهند رفت.