همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی باید ظرفیت‌های محلی را شناسایی و برای استفاده از آن برنامه‌ریزی کند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان روز شنبه در جمع فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ایجاد آبادانی، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و بهبود رفاه اجتماعی از مهمترین دستاوردهای شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های محلی به شمار می‌رود.

وی افزود: ایجاد تمرکز بر فعالیت‌های اقتصادی و توجه به اولویت‌های این بخش دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی را تسریع می کند.

سردار دهقان به ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف اشاره تصریح کرد: این استان می‌تواند در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری و گردشگری به عنوان الگو در کشور مطرح شود.

وی یادآور شد: تغییر نگاه در رویکردها و تعاملات فاقد کارایی و ایجاد جهش جهادی به منظور تکمیل حلقه‌های زنجیره اقتصاد مقاومتی بایستی در دستور کار مسئولان اجرایی قرار گیرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: اقدام‌های بخش خصوصی و دولتی چهارمحال و بختیاری در ستاد اقتصاد مقاومتی مطلوب و قابل تقدیر است.

وی گفت: بسیاری از موانع موجود بر سر راه تولید و اقتصاد با اختیارات ستاد اقتصاد مقاومتی در استان‌ها رفع می‌شود.

سردار سرتیپ پاسدار دهقان تاکید کرد: تصمیم‌های اتخاذ شده در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری ایجاد دگرگونی و تحول در بخش‌های مختلف این استان را به دنبال دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی متولی حوزه اقتصاد استان نیز در این نشست گزارش بخش‌های مختلف اقتصادی این استان را با راهکارهای پیشنهادی ارائه کردند.