پسربچه چهارده ساله اهل کارولینای جنوبی که پس از قتل پدرش به ضرب گلوله راهی مدرسه‌ای ابتدایی شده و ۳ نفر را به گلوله بسته بود با اتهام قتل یک نفر و اقدام به قتل ۳ نفر دیگر روبه‌رو شد.

اين پسر نوجوان روز گذشته درحالي‌كه لباس زرد زندانيان را به تن داشت در برابر قاضي دادگاه كارولينا ظاهر شد. او متهم است كه روز پنجشنبه، پس از اينكه پدرش را در خانه به ضرب گلوله به قتل رساند، سوار كاميون او شد و به سمت مدرسه‌اي ابتدايي در آن حوالي رفت. وي پس از حاضر شدن در مقابل در مدرسه به سمت 2دانش‌آموز خردسال و يك معلم شليك كرد كه يكي از دانش‌آموزان كه پسربچه‌اي شش‌ساله است در شرايط بحراني قرار دارد.

پسر نوجوان بعد از اين تيراندازي قصد داشت وارد مدرسه شود كه در همين هنگام مرد آتش‌نشاني كه آن روز به‌صورت اتفاقي در آنجا حضور داشت، با ديدن وي، به سمتش رفت و در اقدامي غافلگيرانه به او حمله و وي را خلع سلاح و بازداشت كرد. پسر تيرانداز پس از دستگيري به زندان منتقل شد و روز گذشته پس از حضور مقابل قاضي دادگاه، با يك اتهام قتل عمد و 3اتهام اقدام به قتل روبه‌رو شد و با حكم بازداشت به زندان بازگردانده شد تا رسيدگي به اتهامات او آغاز شود.