همشهری آنلاین: تیم بیلیارد کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا یک مدال طلا توسط سرخوش، یک نقره تیمی و دو مدال برنز توسط محمدی امینی و زرعکانی کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، تیم ملی اسنوکر ایران متشکل از سهیل واحدی، امیر سرخوش و آرمان دیناروند با نتیجه 3 بر 1 مقابل تیم پاکستان متشکل از محمد آصف و بابر مسیح مغلوب شد و به مدال نقره این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

تیم ایران که به دلیل دارا بودن مقام قهرمانی جهان، به طور مستقیم وارد مرحله یک چهارم پایانی شده بود، با پیروزی مقابل تیم‌های قطر و امارات فینالیست شد و در این مرحله مغلوب تیم پاکستان شد.

در رشته ایت بال چینی تختی زرعکانی با پیروزی مقابل حریفانی از کشورهای هند، امارات و قطر راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله با نتیجه 9 بر 7 مقابل حریفی از چین مغلوب شد و موفق به کسب مدال برنز نخستین دوره رقابت‌های ورزش‌های بیلیاردی قهرمانی آسیا در ایت بال چینی شد.

بدين ترتيب حاصل تلاش ملي‌پوشان ايران در اين رقابت‌ها يك مدال طلاي امير سرخوش در اسنوكر، يك مدال نقره تيمي اسنوكر، يك مدال برنز اكرم محمدي در ناين بال انفرادي و يك مدال برنز تختي زرعكاني در ايت بال چيني بود.