همشهری آنلاین: تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در بیست و پنجمین دوره جام باشگاه‌های آسیا سوم شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام جام باشگاه‌های آسیا را با مقام سومی به پایان برد. روزبه ارغوان، اوشین ساهاکیان، بهنام یخچالی، جیمز وایت و جرالد رابینسون ترکیب اين تیم را در ديدار رده‌بندي مقابل الاهلی امارات تشکیل می‌دادند. بازی با خطا روی بهنام یخچالی آغاز شد و او هم دو پرتاب را به ثمر رساند.

تیم اماراتی هم امتیازاتی پیاپی با پرتاب‌های یانگ، امتیازآورترین بازیکن رقابت‌ها به دست آورد و بعد از چند دقیقه 9-8 پیش افتاد. کوارتر نخست با پرتاب‌های سه امتیازی وایت با نتیجه 18-17 به نفع پتروشیمی تمام شد.

کوارتر دوم ضیافت پنالتی‌ها بود، از خطاهایی که روی بهنام یخچالی و جرالد رابینسون انجام شد تا خطاهایی که بازیکنان پتروشیمی بر روی یانگ انجام دادند و در نهایت پتروشیمی با اختلاف پنج امتیاز و نتیجه 40-35 در پایان نیمه نخست برنده شد.

شاگردان مهران شاهین طبع در نیمه دوم بازی روانی ارائه دادند و امتیازهای متوالی کسب کردند و در پایان این کوارتر با اختلاف هفت امتیاز پیش بودند.

10 دقیقه پایانی هم با اسلم دانک‌های حسن‌زاده شروع شد، هر چند یانگ، بازیکن حریف هم در امتیازآوری خوب ظاهر شد. این مسابقه 100- 74 برای پتروشیمی به پایان رسید تا با مقام سومی به کار خود پایان دهد.

یانگ، یار خارجی الاهلی با 43 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن این مسابقه بود. وایت بازیکن خارجی پتروشیمی با 22 امتیاز،‌19 ریباند و 4 پاس گل بهترین بازیکن پتروشیمی بود. بهنام یخچالی با 22 امتیاز و 4 ریباند؛ جرالد رابینسون با 23 امتیاز و 7 ریباند و محمد حسن‌زاده با 18 امتیاز و 8 ریباند دیگر بازیکنان برتر آماری در تیم پتروشیمی بودند.