همشهری آنلاین- علی شاکری: کاپیتان جدید کاله‌ای‌ها همدوره معروف و غلامی و یکی از بازیکنان محبوب و مورد علاقه یوتسا ست کوویج است، بازیکنی که علی‌رغم پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان با ۲ متر و ۸ سانتی‌متر قد به حقش در والیبال نرسیده است.

حالا او در بازگشت به تیم شهرش و در روزگاری که قهرمان سابق آسیا و لیگ برتر حسابی با تعدادی از ملی‌پوشان جوان پوست انداخته است، از سوی بهروز عطایی وظیفه خطیر کاپیتانی این تیم جوان را عهده‌دار شده است.

مهدی رنجبر در مورد وضعیت امسال کاله در لیگ برتر به همشهری آنلاین گفت: کاله تیم ریشه‌داری است که به رغم سابقه نه چندان زیاد، عناوین زیادی را به دست آورده و در این فصل سیاست باشگاه جوانگرایی و کمک به والیبال ملی است و به همین دلیل نیمی از اعضای تیم ملی جوانان به تیم ما پیوستند تا زیر نظر سرمربی تیم ملی جوانان با کسب تجربه، در آینده نزدیک به تیم ملی بزرگسالان برسند.

وی در خصوص این که آیا این جوانگرایی به کیفیت تیم لطمه نخواهد زد، اظهار داشت: طبیعی است، کاله تیم بزرگی است و تا این بازیکنان جوان شرایط خوبی پیدا کنند، نیاز به زمان دارند و خوشبختانه هم باشگاه و هم تماشاگران باید از آنان در هفته‌های اول حمایت کنند. خوشبختانه با حضور مربی کاربلدی چون عطایی فکر مي‌کنم جوان‌های آینده تیم ملی خیلی زود در چرخه لیگ خودشان را پیدا خواهند کرد.

رنجبر در خصوص بازی‌های سه جانبه استانبول هم گفت: مسابقات خوبی در مجموع بود و با این که تیم هنوز از بدنسازی خارج نشده بود، کادر فنی به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کرد.

وی در مورد بازی هفته اول کاله در شهرآورد مازندران با عمران ساری گفت: با توجه به انجام این بازی در آمل روی حمایت هواداران پر شمار خود حساب باز کرده‌ایم و پیروزی در بازی نخست برای ما در ادامه راه بسیار مهم خواهد بود.

لژیونر سابق والیبال در پایان در خصوص این که آیا دیگر قید پوشیدن پیراهن تیم ملی را زده است، عنوان داشت: من در سال‌های قبل چه در دوره ولاسکو و چه پارسال در سایپا به اعتقاد همه عالی کار کردم و حتی به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده‌ام، اما سلیقه مربیان چیز دیگری بود !