تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

همشهری آنلاین: نمایش «پوف» به کارگردانی فریناز صراف با حضور جعفر والی و محسن حسینی در تالار ناصر خسرو افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، نمایش«پوف» بر اساس نمایشنامه «پوف» اثر لین ناتیج توسط فریناز صراف بازنویسی و کارگردانی شده است و در آن سپیده دستینه و فریناز صراف بازی می‌کنند.

این نمایش با نگاهی به داستان «پوف» و با اعمال تغییراتی در ساختار و محتوای اثر روی صحنه می‌رود.

«پوف» داستان زنی خسته است از جود در برابر ستمی که سال‌ها نسبت به او روا شده است. او عصیان می‌کند و دست به اقدامی خرق عادت می‌زند. حادثه چنان غریب است که پذیرفتن‌اش دور از دهن می‌نماید، اما در نهایت زن از دوست و همدم خود کمک می‌گیرد. در این بین شاهد واکاوی درونیات زندگی این دو زن هستیم که منجر به خلق حادثه‌ای عظیم‌تر می‌شود.

فریده فرح‌بخش فارسی: تهیه‌کننده، علیرضا دستمالچی، رومینا زاهدی: صدا، فریما ظهیری، امیرمنصور اسفندیاری: گروه کارگردانی، ندا ایزدی: طراح صحنه، مونا کریمی: دستیار صحنه، سپیده دستینه: طراح لباس و گریم، روزبه خوش‌نیت: طراح نور، مرتضی ربیعی‌فر: آهنگساز، یاسمن محمودی: گرافیست (طراح پوستر و بروشور)، عرفانه صادق‌زاده:عکاس، ایمان امدادی، روزبه خوش‌نیت: ساخت تیزر و سِمیرامیس محمدی: مدیر روابط عمومی و ارتباط با رسانه این نمایش هستند.

نمایش«پوف» ازبیست وهفتم مهر ماه هر روز به جز روزهای شنبه ساعت 19:30، در تالار ناصر خسرو به نشانی خیابان انقلاب. خیابان ۱۶ آذر اجرا می‌شود. پیش‌فروش اینترنتی از طریق سایت تیوال  www.tiwall.com شماره‌ی رزرو  ۰۹۳۰۶۸۳۲۷۲۰ انجام می‌شود.