مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار با اعلام اینکه شهروندان تهرانی با وجود ۲۱۵میدان و بازار میوه و تره بار با آسودگی خاطر می‌توانند اقلام پروتئینی، میوه و سبزیجات مصرفی خود را از این مراکز تأمین کنند، گفت: هم‌اکنون نیز این سازمان قطب تأمین و توزیع گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی است.

عبدالحسين رحيمي گفت: شهروندان تهراني با وجود 15بازار ميوه و تره بار شهرداري تهران ديگر نگراني بابت تهيه اقلام پروتئيني، ميوجات و سبزيجات مصرفي خود ندارند. اين موضوع را مي‌توان با استقبال مردم از بازارهاي ميوه و تره بار ديد. علاوه بر ميادين و بازارهاي ميوه و تره‌بار، غالب فروشگاه‌هاي سطح شهر تهران نيز مايحتاج شهروندان تهراني را در زمينه گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهي از مراكز تحت پوشش سازمان مديريت ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران تأمين مي‌كنند.

مديرعامل سازمان مديريت ميادين با اشاره به اينكه ميدان ميوه و تره بار بهمن از ميادين خاص سازمان محسوب مي‌شود، گفت: اين ميدان مهم‌ترين سامانه عرضه مواد پروتئيني شهر تهران است و نسبت به تهيه و توزيع مرغ و گوشت قرمز اقدام مي‌كند.

وي در ادامه افزود: ميدان ميوه و تره بار بهمن نيز بزرگ‌ترين مركز توزيع مرغ كشور است و 14 استان كشور اعم از استان‌هاي گلستان، مازندران، گيلان، مركزي، البرز، قزوين و... از مهم‌ترين استان‌هايي هستند كه مرغ را از طريق كشتارگاه‌هاي داراي مجوز و تحت نظارت سازمان دامپزشكي به اين ميدان ارسال مي‌كنند.